Gjest dali Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hvordan ville du reagert hvis du oppdaget at en du nettopp har begynt å date tagger deg på facebook? Ville du tagget dem selv?
sebra Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 hva mener du nå? jeg hadde nok tagga den personen hvis jeg hadde lagt ut bilder med den på.
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Hvordan ville du reagert hvis du oppdaget at en du nettopp har begynt å date tagger deg på facebook? Ville du tagget dem selv? Veldig usikker på den! Hvis det var et nytt bilde som ble lagt ut er det jo greit, men hvis det er gamle som har ligget inne på face lenge, hadde jeg syntes det var litt rart?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Hva meiner du med tagger? I et bilde eller ein status? Hadde nok blitt irritert om det var bilde han hadde slengt opp uten min tillatelse..
Gjest dali Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Mente status, men bilde også. Dere skriver foreksempel ikke på wallen til hverandre ennå. Du og han gjorde ting sammen og personen fornyet statusen sin og tagget deg der. Ville du blitt irritert da?
Stillest vann Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 (endret) Kun hvis vi hadde blitt enige om å holde datingen hemmelig. Endret 15. april 2010 av Stillest vann
sebra Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 nei jeg tror ikke jeg hadde blitt irritert, med mindre det var hemmelig som stillest vann sier.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Det er kalrt at man kan misslike det om forholdet ikke er offisielt på noen måte enda. Men på den ander siden tenker jeg jo også at det er positivt at han ønsket å fortelle omverden at han gjorde ting sammen med meg da, og at han kanskje var litt stolt pg syntes det var kjekkt liksom
Gjest 2010 Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Hvorfor adde hverandre på facebook hvis man ikke ønsker å få kommentarer, wall-hilsen, og bli tagget osv? Synes det er helt greit å bli tagget.
Gjest ts Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Noe sånt som: I dag har jeg vært der og gjort det og det (noen vanlige og hyggelige ting) sammen med @lisa.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 Da ser eg virkelig ikkje problemet...? Hvorfor skulle man bli irritert over det? :klø: Om det er vanlige og hyggelige ting så er det vel heilt greit. Verre om det hadde vært "I dag har eg og @lisa hatt sex og eg fikk ta 'a i toer'n.." :gjeiper:
Gjest Scarlett Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde ikke likt det, av den enkle grunn at jeg vil ikke gjøre noe offisielt for omverdenen før vi evnt er sammen eller virkelig seriøse. Og jo, selv om det er uskyldige ting han skriver, så spekuleres det i de tusen hjem og tolkninger gjøres;) F.eks exen min leser det og tenker sitt. Også hender det jeg dater flere samtidig, og da er det lite greit at den ene "røper seg". Dessuten hadde jeg blitt litt skremt om det var tidlig i datingfasen, akkuratt som om han har et behov for å vise folk "se hva jeg har skaffet meg!". Så klart, ikke hvis det var virkelig seriøst. Liker å holde kjærlighetslivet litt hemmelig inntil jeg vet om det blir noe av forholdet eller ei.
FrizzleSizzle Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 Hadde ikke likt det, nei, men så er jeg også så paranoid at jeg aldri skulle hatt Face i utgangspunktet.
Gjest padawan Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 hadde det vært tidlig i date-fasen hadde jeg nok ikke likt det så veldig men jeg hadde nok ikke tatt det opp med vedkommende. hadde det vært godt ute i dateprosessen så hadde det nok vært litt annerledes.
Gjest ts Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 Så det er forskjellige meninger om det, altså Vi har datet i en uke, og har vært ærlige om alt mulig. Vi har avsluttet ting med andre vi holdt på og vi fortalte om hverandre/vist bilder til venner og familie. Så han forventer liksom ikke at jeg tar det ille opp om han tagget meg på face og tenker kanskje som 2010 sa "hvorfor adde meg om hun ikke ønsker å f.eks bli tagget? " Jeg dater ingen andre, men alikevel
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. april 2010 #18 Skrevet 16. april 2010 Det fins de som har behov for å dele med "heile verden" hvem de har vært med og hva de har gjort (har noen slike på vennelisten, himler med øynene av de til tider). Syns den tagge greia i statusfeltet er teit egentlig, kan man fjerne taggen av seg sjøl fra andre sin status forresten? Sånn burde det ihvertfall være, klin likt som med bilder. Du kan jo be han slutte da, si du ikkje liker å bli tagget i statuser fordi du ikkje har et behov for at alle han er venn med skal vite hva dere to har gjort sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå