Sofia Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg er bare skikkelig lei meg. Vi gifter oss om 2 dager og min aller beste venninne skulle komme med fly hit. Nå er all trafikken stanset og mest sannsynlig varer den ut dagen imorgen. Sååå kjedelig. I tillegg kommer min kusine med fly og hun betyr så mye for meg så jeg synes det er helt skrekkelig at hun ikke kommer pga den dumme vulkanen Vi skal jo selv fly på mandag på bryllupsreise så jeg har vondt i magen nå. Tenk om vi ikke kommer oss avgårde Huff!!!
Sofia Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Det er jo mulig at de får fly i morgen da! Nei. Nå sa de nettopp på radioen at all flytrafikk over Norge vil være stengt imorgen også.... Sukk...
juliane Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Vil bare gi deg en stor ! Er det ingen mulighet for at de kan komme seg til der dere skal gifte dere med tog eller buss eller bil eller båt eller trehjulssykkel?
Gjest Trajan Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Har dere hørt om de nye oppfinelsene...Tog...Bil...Buss...Båt ?
Barcelone Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Jeg er bare skikkelig lei meg. Vi gifter oss om 2 dager og min aller beste venninne skulle komme med fly hit. Nå er all trafikken stanset og mest sannsynlig varer den ut dagen imorgen. Sååå kjedelig. I tillegg kommer min kusine med fly og hun betyr så mye for meg så jeg synes det er helt skrekkelig at hun ikke kommer pga den dumme vulkanen Vi skal jo selv fly på mandag på bryllupsreise så jeg har vondt i magen nå. Tenk om vi ikke kommer oss avgårde Huff!!! Uff det var kjedelig å høre. Men alt kan egentlig skje. Når skal bryllupet stå på lørdag? Kan jo være de kommer seg avgårde lørdag morgen hvis de er heldige. Bor kusinen din på Island også? Om hun bor i Norge (eventuelt Svergige, Danmark e.l) så går det jo alltids både båter, buss og tog. Håper virkelig virkelig at det ordner seg! Uansett, tillykke med bryllupet!
Golde Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Stakkars deg. Vil bare gi deg en og si at jeg føler meg deg. Er selv fortvilet fordi kjæresten min skulle komme i helgen, men nå sitter fast i utlandet. Men vi skulle bare ha en vanlig helg. Håper noe ordner seg for bryllupet ditt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Hvor fra og til skal din kusine og venninne? Er det praktisk mulig for dem å komme seg frem med bil/buss/tog/båt? Føler virkelig med deg. Jeg krysser fingrene for deg. Både for at dine venner/familie skal rekke frem til bryllupet, og at dere kommer dere på bryllupsreisen på mandag Uansett utfall, prøv å ikke la dette legge en demper på dagen og nyt den store dagen deres imorgen. Du skal gifte deg med mannen i ditt liv. Ingen vulkan kan endre på det!
Sofia Skrevet 16. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2010 Takk for støtte og trøstende ord. Jeg bor i Tromsø og de bor i Oslo. Det er en lang reise med bil eller buss og vi har jo som kjent ikke tog i Tromsø. Jeg har snakket med begge to og de er lei seg men det er ikke noe å gjøre med dette nå. De kommer ikke og jeg har forsonet meg med det. Kan ikke la det sette en demper på dagen imorgen. Det kommer 58 andre gjester som jeg skal ta meg av så det blir nok sikkert hyggelig selv uten de to. Nå gjelder det bare at asken forsvinner slik at vi kommer oss til København på vår lille bryllupsreise på mandag.... Wish me luck!! Imorgen kl. 15 blir jeg fru!!!
Cilla2010 Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Ha en super dag i morgen, Sofia! Og vit at de nok er med dere i tankene hele dagen og sikkert veldig gjerne skulle vært der! Klemmer Cilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå