Reiseglad76 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei! I fjor hadde jeg 3 ukers ferie alene her hjemme og det er noe jeg aldri skal gjøre igjen. Er det noen som kjenner til dette konseptet: http://www.sunyachting.no/?id=2370 Virker veldig spennende og moro syns jeg :o)
ism85 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Trukke jeg hadde turt, vært redd for å møte bare andre mannfolk evt folk som er dobbelt så gamle som meg. Men ser opp til folk som tør :D
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Er det noen som kjenner til dette konseptet: http://www.sunyachting.no/?id=2370 Virker veldig spennende og moro syns jeg :o) Det så veldig interessant ut! Jeg har vurdert akkurat en slik selv, men hittil har det ikke blitt noe av.
Reiseglad76 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2010 Hehe...jeg tror det er satt av et visst antall plasser for kvinner og menn og jeg tror de setter opp gruppene litt med tanke på alder. Har uansett sendt de en mail med litt spørsmål så er spent på hva de sier :o)
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Dette høres jo flott ut med tanke på at de deler opp i alder osv- også at kjønn er noenlunde fordelt, vil jeg tro.(?) Selv har jeg, som singel dame, kuttet ut slike singelaktiviteter, for min erfaring er at det er for stor overvekt av "festlige og morsomme" damer med. Kanskje det da slenger en og annen beskjeden mann som alle damene hvinende kaster seg over. Det er min erfaring, men kanskje jeg skulle prøve igjen.
Ulvemor Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Hva med f.eks. å reise på fotosafari hvis du er glad i å fotografere el.l. Kombinere en interesse med en gruppereise, så får du jo plenty med selskap på turen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Kan anbefale deg Jomfrureiser. Det er kun for damer da. For begge kjønn så anbefales Carpe Diem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå