LindaM Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg kjøpte et kjempe fint korsett i brudesalongen der jeg kjøpte kjolen min, men trusa som hørte til passet ikke til min kropp. Den ble altfor høy i skjæringen. Så veldig rart ut (litt "Baywatch" ) Tenkte at det sikkert ikke var noe problem å finne en ivory-farget truse i en annen undertøys forretning. Men det viser seg å være vanskelig. Det blir enten for hvitt, eller for gult. Har noen av dere noen tips, eller anbefalinger? Jeg bor i Oslo, så bør være i området, eller over internett
Postkasse Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Kanskje her: http://www.figleaves.com ? Der kan du i hvert fall lett velge å kikke bare på plagg som er "ivory".
lilleGrethe Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg kjøpte dennepå Marks&Spencer. De sender til Norge, men frakten koster mer enn trusa (£7.50 i frakt).
LindaM Skrevet 16. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2010 Takk for svar! Mye fint inne på nettsiden! Er LaLina en nettbutikk? lillerethe: Kjempe fin den du har kjøpt! Absolutt noe å vurdere, selv om frakten er dyr. Utrolig deilig å ha dette forumet når man lurer på noe, eller er usikker på et eller annet! Får alltid så gode tips! Tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå