Gå til innhold

Hvilken blogg-side syns du er best, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eg leiter nemlig etter ei ny side å blogge på.

Har prøvd Livejournal, men kan ikkje si eg var så imponert. Husker ikkje heilt hvorfor, er ei stund siden.

Er for øyeblikket på wordpress.no, men tror eg vil bytte fordi det er irriterende hvordan man må kjøpe ein oppgradering for å lage eget oppsett (altså, bakgrunn og den pakken). Liker ingen av de standard malene de har der.

Snuser litt på blogspot og blogg.no, men litt usikker på hvordan privacy innstillingene er og hvordan det er med kommentarer.

Ville gjerne hatt så det var mulig å se enten ip'en til kommentatorene, eller noe lignende så det det ikkje var 100% anonymt om det blir stygge kommentarer. Og hvor mange som har besøkt bloggen, hva side de evt har blitt redirektet fra, osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd alle de du har nevnt, og endt til slutt opp på blogg.no. Saken er ganske enkel: jeg har fått flere lesere og synes det er enklere å nå ut uten å måtte drive for mye egenreklame.

Uansett, ift kommentarene så får man sett ip-adressene, ja. Man kan også legge inn de ip-adresser man ønsker å sperre fra sin egen blogg om man får mye spam, stygge kommentarer osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...