@lfa Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Noen som vet om en bra stoffbutikk i dette området? Da mener jeg et bredere utvalg enn kun gardinstoff... Vet nemlig kun om den på Kvadrat.
Fru Fomle Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Stoffutsalget i Stavanger sentrum (husker ikke adressen, men det er i samme gate som nye Fretex og Brødrene Pedersen - Breigata??) har mye stoff, også til møbler etc. KA International er mer eksklusiv, mener den ligger i Løkkeveien et sted. Fargerike i Løkkeveien tror jeg også har stoff. Er det noe spesielt du er ute etter?
@lfa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2003 Takk for tips! Er på utkikk etter noe jeg kan bruke til å sy dukkeklær av.
Azi Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Noen som vet om en bra stoffbutikk i dette området? Hmm har det blit lovelig nå med stoff i Stavanger Men fra spøk til revolver... så vet jeg ikke. Beklager...
@lfa Skrevet 15. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2003 Hmm har det blit lovelig nå med stoff i Stavanger Ja, visste du ikke det? Nå kan du angre nå... På at du flytta, altså... :blunke:
Crazee Skrevet 15. september 2003 #6 Skrevet 15. september 2003 Veit ikkje eg, om Quiltebutikken i Sandnes er noko for deg? Eller kanskje Spar Kjøp, for den del.
Englepusen Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Stoffutsalget i Breigaten 16 i Stv. har sikkert noe. Ellers har du en i Langata i Sandnes, Hobby og terapi i Breigaten 4 i Stv., Kontant Engros vis a vis Obs på Mariero selger hobby ting, gjerne stoff og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå