Gå til innhold

Lage hjemmeside, beste "host" eller hva det heter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tittet litt på hjemmesiden.org om informasjon om hvordan lage en god hjemmeside.

Det jeg trenger:

Startsiden, selvfølgelig, med enkel måte å lenke til ulike tema.

Kunne sortere bildene på ulike lenker på hjemmesiden, feks "Røde", "Klassiske", etc.

Bilde og presentasjon av det som er på bildet.

Gjestebok.

Skal ikke ha musikk eller video. Må kunne legge inn design i forhold til skrifttype, farger, etc. Ikke noe jalla-greier.

Har sett at telenor har noe greier, noen som har erfaring med dette?

http://www.telenor.no/privat/internett/tjenester/hjemmesider/index.jsp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tidlig steinalder en gang (10-ish år siden) hadde vi plass til hjemmesider inkludert i internettabonnement fra telenor, og det funket helt greit det.

Litt lite lagringsplass så vidt jeg husker, men det er jo tross alt gratis, så kan ikke forvente all verden heller.

Du kan jo bare prøve ut telenor, og hvis du finner ut at du savner funksjonalitet kan du bytte til en av betal-stedene :) Filene du legger ut hos telenor kan du uansett bare kopiere over til det nye stedet.

Skrevet

Takk for svar. Men fant ut nå man måtte ha internett abonnement hos Telenor for å lage hjemmeside der.

Grr!

Skrevet

Har nå kjøpt minste pakka hos one.com, så får håpe jeg får det til! Eller så kan man jo faktisk lære seg noe underveis, hehe!

Skrevet

Jeg har hos one.com og det funker bra. :)

Nå bruker ikke jeg hjemmesidegeneratoren, men jeg har prøvd den og syns den er bedre enn hos mange andre steder. :)

Skrevet

Ah! Deilig å høre!

Hjemmesidegenerator - det er når man får delvis/ferdig oppsett...? Det vil si du designer siden helt selv?

Forstår jeg rett?

Skrevet

Jeg gikk for en mal, som jeg redigerte selv.

Da fikk jeg til koblinger/meny til undersider(galleri, gjestebok). Får se om jeg bytter til annet senere, når jeg er mer fortrolig med prinsippet!

Litt fornøyd nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...