Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 15. september 2003 #1 Del Skrevet 15. september 2003 Har søkt på en eiendomsmeglerstilling som var utlyst av et rekrutteringsbyrå. Er innkalt til intervju hos rekrutteringsbyrået, og de ville ikke si hvilket meglerselskap det er snakk om før på intervjuet. Bare at det er et av de store, landsdekkende firmaene. Jeg pleier vanligvis å undersøke litt om firmaene før jeg drar på intervjuet, sånn for å forberede meg litt, men nå vet jeg ingenting!! Blir litt nervøs av sånt jeg! Så nå trenger masse gode jobbintervju-tips!! Har ganske gode erfaringer da, har faktisk fått jobbtilbud etter alle intervjuene jeg har vært på. Men dette er litt annerledes. Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. september 2003 #2 Del Skrevet 15. september 2003 Disse rekrutteringsbyråene intervjuer deg ikke direkte for denne stillinge i dette firmaet. Ofte holder de firmanavnet hemmelig og du trenger ikke å vite noe om firmaet for et sånt intervju. De skal rett og slett luke ut de personene som er egnet for denne stillingen, slik at firmaet ikke får inn en drøss med dårlige kandidater til intervju. Det er litt forskjellige måter å gjøre dette på tror jeg, men som regel må du først inn til intervju hos rekrutteringsbyrået, de luker ut de som passer til stillingen og i neste runde tar det aktuelle firmaet inn disse til intervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 16. september 2003 #3 Del Skrevet 16. september 2003 Aha, så det er rekrutteringsbyrået jeg må overbevise nå i første omgang altså.... Ja, da får jeg bare skru på sjarmen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. september 2003 #4 Del Skrevet 16. september 2003 Jepp :D Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 16. september 2003 #5 Del Skrevet 16. september 2003 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 19. september 2003 #6 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg vet hvilken kjede det er........... Synes det er litt dårlig at de ikke opplyser hvem som er kunden, en venninne av meg vurderte å søke og kontktet headhunterbyrået. Spurte hvem kunden var, det ville de ikke svare på. SÅ sa hun at da tar jeg ikke sjansen på å søke for det er en del eiendomsmeglingsfirmaer jeg ikke vil jobbe hos, og gidder ikke bruke min tid på det!! Da ble de ganske spake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 20. september 2003 #7 Del Skrevet 20. september 2003 Aha, så det er rekrutteringsbyrået jeg må overbevise nå i første omgang altså.... Ja, da får jeg bare skru på sjarmen da! Smile bredt og blafre med øyenvippene, så burde den være i boks Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå