Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hvis dere kunne vært med å bestemt, hvilke merker ville dere hatt i Norske nettbutikker? For min del savner jeg NARS og Bobby Brown! (elsk)
Eplefe Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Kryolan eller NYX hadde vært herlig! Tror forresten Bobbi Brown skrives med i. Sally Hansen eller Shu Uemura hadde ikke vært å forakte det heller.
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Kryolan eller NYX hadde vært herlig! Tror forresten Bobbi Brown skrives med i. Sally Hansen eller Shu Uemura hadde ikke vært å forakte det heller. Oi! NYX har jeg ikke hørt om! Så veldig eksklusivt ut, er det bra? Og jeg som skal til Stocholm på jentetur om noen uker, da skal jeg sjekke det ut!!!
Eplefe Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 NYX er faktisk ganske billig, men de har utrolig gode produkter! Øyenskyggeblyantene deres er muligens det eneste produktet av den typen jeg har brukt opp uten å ende opp med å kaste det pga. alder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Make Up Forever og Illamasqua. Bobbi Brown får du på Steen og Strøm i Oslo.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Make Up Forever og Illamasqua. Bobbi Brown får du på Steen og Strøm i Oslo. Ikke alle bor nært steen og strøm, derav "nettbutikker".
desert_rose Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 (endret) CARGO!! NARS!! GIORGI ARMANI!!.. Er så lei merker som Maybelinne, Max Factor og Isadora... Endret 15. april 2010 av desert_rose
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Ikke alle bor nært steen og strøm, derav "nettbutikker". Ikke sant!! Hadde det bare vært så enkelt! hehe. Fordelen med nett er jo at man kan finne alt! + at hvis man handler for nok på en gang får man ofte gratis frakt, og da blir det jo billigere også! Makeup forever kunne jeg også tenkt meg!!!
Honesty Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Merker som MAC og Bobbi Brown er veldig strenge mht. distribusjon, og i utlandet har de egne netthandelløsninger, så jeg tviler på at normale nettbutikker får lov til å selge produkter derfra. Armani hadde vært superdupert. Og hudpleie fra REN, for oss som ikke bor nært en butikk som selger det. Egentlig skulle jeg ønske Sephora startet norsk side.
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Merker som MAC og Bobbi Brown er veldig strenge mht. distribusjon, og i utlandet har de egne netthandelløsninger, så jeg tviler på at normale nettbutikker får lov til å selge produkter derfra. Armani hadde vært superdupert. Og hudpleie fra REN, for oss som ikke bor nært en butikk som selger det. Egentlig skulle jeg ønske Sephora startet norsk side. Æsj, det samme er det med Victoria seectret, de har så utroooolig gode kropsprodukter! Kjøper en haug hver gang jeg er i USA! Men de har ikke distrubisjon andre steder enn USA og Canada
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Eyeko, NYX, Twist and pout, NARS, Blinc, The Balm samt "vanlige" merker vi får i norske butikker overalt i landet. Er flere som bor et par timer unna en slik butikk, så et utvalg av det og er flott. (GOSH, Maybelline, IsaDora, Depend .. ) Og norske nettbutikker med Clarisonic eller Dermanew for en saklig pris hadde vært noe. Flere av de jeg har nevnt selges nok i noen norske nettbutikker, men med såpass høy pris og som regel høy frakt er det ofte billigere å bestille en diger pakke fra utlandet, betale mva men samtidig spare penger.
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Egentlig skulle jeg ønske Sephora startet norsk side. Et stort og rungende JA til Sephora i Norge. Eller ihvertfall at Sephora-nettbutikker kunne ha sendt til Norge. Er også veldig glad i Nyx, Gosh, Urban Decay og Smashbox.
Eplefe Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 Jeg glemmer hele tiden at Urban Decay ikke finnes i Norge fordi jeg ikke har problemer med å skaffe det. xD Kjekt med postboks i USA som videresendes en gang i måneden.
Kirby Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 Syns ikke de trenger å ha så mange merker i norske nettbutikker for det ville blitt så utrolig dyrt i forhold til å kjøpe det i utenlandske nettbutikker. Det som må gjøres er å heve tollgrensen!
Rosebud Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 Syns ikke de trenger å ha så mange merker i norske nettbutikker for det ville blitt så utrolig dyrt i forhold til å kjøpe det i utenlandske nettbutikker. Det som må gjøres er å heve tollgrensen! Damn straight
Gjest Lykkeliky Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 For min del trenger de ikke ha noen verdens ting i norske nettbutikker. Skjønner ikke at noen handler der når man får alt MYE billigere fra utlandet!
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 Syns ikke de trenger å ha så mange merker i norske nettbutikker for det ville blitt så utrolig dyrt i forhold til å kjøpe det i utenlandske nettbutikker. Det som må gjøres er å heve tollgrensen! Enig i denne. Så lenge det er såpass mye billigere i utenlandske nettbutikker, så skal det være noe ganske ekstraordinært for at jeg skal handle i en norsk nettbutikk. Da må de isåfall ha merker og produkter som er vanskelig å få tak i andre steder. MAC er et eksempel, jeg kunne godt ha betalt det samme i en norsk netbutikk som jeg gjør i en norsk MAC butikk. I dag handler jeg litt her og der, men det hadde vært greit å ha et godt utvalg samlet i en nettbutikk. Da hadde isåfall det som trekker vært at jeg sparer turen til Oslo, ikke å spare penger. Men som andre her nevner, det er nok ikke det enkleste merket å få inn.
Frua Skrevet 17. april 2010 #19 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde kjøpt MAC om det fantes i en norsk nettbutikk. Ellers føler jeg ikke et behov for å handle i norske nettbutikker.
Gjest T.k Skrevet 17. april 2010 #20 Skrevet 17. april 2010 Jeg har sykt lyst på mac i norske nettbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå