Gå til innhold

Overnaturlig..

Anbefalte innlegg

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Er det noen her inne som har opplevd noe overnaturlig/uforklarlig? Det gjelder spesielt erfaringer med The Shadow People ( skyggefolket ), klebeånder eller vanlige gjenferd. Selv har jeg opplevd gjenferd da jeg lå og sov for noen år siden. Jeg våknet av at hele rommet føltes tungt og varmt. Dette var ikke søvnparalyse da jeg har hatt søvnparalyse før, og jeg kjenner godt forskjellen. Jeg snur meg rundt og ser rett inn i ansiktet på bestemoren min. Jeg ble ikke redd eller noe sånt, men lurte jo på hva i all verden hun gjorde på rommet mitt, med tanke på at hun faktisk bor så langt unna. Hun sto der i kanskje 2 minutter før hun forsvant rett foran øynene på meg. Jeg syntes dette var rart, men tenkte ikke mer over det og la meg for å sove videre. Neste dag hadde mamma fått en telefon om at bestemoren min hadde gått bort. Så jeg tror rett og slett hun stakk innom for å ta farvel før hun fortsatte på reisen sin.

Nå er det sikkert mange skeptikere her inne som kommer til å kaste " Oppspinn! " I trynet på meg, men hvis dette hadde vært oppspinn så hadde jeg logget ut og postet dette som Gjest.

Jeg vil gjerne høre andres erfaringer når det kommer til dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trajan
Skrevet

En gang leviterte jeg igjennom en vegg. Men borsett fra det ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...