Shamira Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei. Klart at vi er jo anonyme her, men jeg må bare spørre. Er det flere fra Bryne her som skal gifte seg nå i år? Hadde vært morsomt å vite.
Shamira Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 tina89: Så hyggelig. Når er det du gifter deg? Er du kommet langt i forbredelsene?
tina89 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 vi har ikke satt datoen enda. men blir mai/juni neste år. har ikke kommet så langt da jeg leter etter ett perfekt lokale. Skal ned og snakke med hun som driver lafthuset i oltedal i morgen. håper det ikke er allt får dyrt, har fått menyen fra henne og det var ikke så dyrt, under 400 per pers. Hvis vi får her så sparer vi 20000,- på mat liksom. Ellers har jeg jo funnet drømmekjolen, men har ikke kjøpt den. Tenkte og vente og se om den kommer ut på finn til litt rimligere penger.. hehe Du skal gifte deg i juni i år? mye som gjenstår av planlegginga? Hvor skal du ha festen?
Shamira Skrevet 15. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2010 Jepp i år. Hjelp det er bare 7 uker til, hmm, ja ja, det går bra. Kjolen venter jeg på fra Kina, vi skal gifte oss i Bryne Kirke 5 juni, den kalles også arbeidkirken. Planleggingen er ferdig, venter bare på de siste svarene. Vi skal ha festen på Røde Kors huset på Bryne, der følger Jærkokken Heine Grov med, han fikser tapas til oss. Kakene er i boks, i hvertfall bryllupskaka. ellers er det i gang med å lage sanghefter som også blir Bordkortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå