Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei dere! Pappa fyller snart år (han blir 53), og jakten på den perfekte gaven er i gang. Så da spør jeg dere -menn: kan dere fortelle meg hva dere ønsker dere? Eller noe dere har fått i gave som var midt i blinken? -jenter: hva har dere gitt mennene eller fedrene deres som falt i smak? Håper at jeg kan få noen tips, og om ikke annet få i gang tankevirksomheten
leirbål Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Hvis du forteller litt om ham, f.eks. hva han interesserer seg for er det lettere for oss å komme med forslag.
Caramello Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Hvor mye har du planer om å bruke på gaven da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Hei, takk for svar! Her er litt info: -Han er veldig glad i å være ute i naturen. Båt, skog, fjell, hav, dykking, ja alt. -Han har begynt å trene så smått. Mest sykling. Samt bli sunnere kostholdsmessig. -Samler på norske frimerker. -Glad i å lese. Helst krim. Det var det jeg kom på nå Føler liksom at han har alt, så det må være noe kreativt. Han er ikke kravstor altså. Han forventer vel egentlig ingenting. Han er bare glad for at jeg kommer hjem til feiringen Men jeg vil gi han noe som ikke er sokker eller slips;) Han gir oss alltid så gjennomtenkte og koselige gaver! Broren min og jeg kan spleise, så det kan godt koste 500. Setter pris på alle forslag!
Gjest Lille-pus Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 (endret) Dette er nok uenfor det budsjette du og broren din har satt opp, men skulle du like idéen er det kanskje en onkel/tante eller venner av faren din som vil være med ? den beste gaven jeg noengang har kjøpt til min far var et kamera (han hadde rund dag så da spanderte vi alle litt mer enn vi ville gjort på en vanlig fødelsdag). Han har alltid vært glad i å ta bilder, og jeg husker kameraet han brukte da jeg var liten. Så gikk det kameraet i stykker, - og kombinert med to oppvoksende døtre så ble nok ønsket om nytt kamera parkert I allefall, vi slo oss sammen og kjøpte ham et halv-automatisk speilrefleks kamera (dette er 15 år siden så digitalkamera var ikke like vanlig som det er i dag). Maken til overrasket, rørt og glad far tror jeg det var langt mellom den dagen - og har det blitt brukt ! Endret 15. april 2010 av Lille-pus
idaida Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Til 60års gave til min pappa redigerte jeg en video med bilder og film fra når jeg og broren min var små, og masse bilder fra han var liten og film og sånn, med musikk til! Han begynte faktisk å gråte, han ble så rørt! (selv om han er en tøff mann, er de alltid svake for døtrene sine) Ellers kan du lage et foto album med bilder av familien! Kokkekniver, eller kokkekurs er alltid stas!
idaida Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Hei, takk for svar! Her er litt info: -Han er veldig glad i å være ute i naturen. Båt, skog, fjell, hav, dykking, ja alt. -Han har begynt å trene så smått. Mest sykling. Samt bli sunnere kostholdsmessig. -Samler på norske frimerker. -Glad i å lese. Helst krim. Setter pris på alle forslag! BTW: Hvis han akkurat har begynt å trene kan du kjøpe Puls klokke på Clas Olhson til 350 kr! Det kjøpte jeg til pappa for en uke siden faktisk, han er skikkelig gadget type, og ble veldig glad! Han har også akkurat startet å trene så smått
leirbål Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Hva med en aktivitetstur hvor dere har lagetet morsomt opplegg, og han kan enten ta med deg dere eller en kamerat? Eller et abb. på et blad innenfor hans interesseområde? Du kan ta kontakt med en frimerkeklubb og spørre om å få kjøpe et litt sjeldent frimerke til den prisen dere ønsker. Eller et gavekort på en sportsbutikk/ bokhandel.
lilleGrethe Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg tror enten abonnement på blad eller en tur dere arrangerer hadde vært bra. Hvis dere ikke har så mye tid sammen med faren deres, vil han helt sikkert sette pris på fisketur eller lignende sammen med dere. Det trenger jo ikke å koste så mye heller, men settes likevel stor pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå