Gjest TS Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hadde dere hatt noen motforestillinger til å date eller bli sammen med ei/en bartender? Har aldri tenkt selv at det er noe problem, men merker at gutter jeg dater blir litt skeptiske når jeg sier jeg jobber på nattklubb. Jeg er en attraktiv jente, men bruker ikke jobben til å flørte eller dra gutter. Ser på det som en hvilken som helst annen jobb, bortsett fra at det blir en del nachspiel etter jobb, mye bransje-fester og så klart; jeg er opptatt de fleste helge-nettene (men kun helgene, vanlig skole til hverdags) Virker som om mange tror jeg er omsvermet av gutter og er en useriøs partyjente bare fordi jeg er bartender. Klart jeg får mange blikk og beundrende kommentarer, men det er jo helt uskyldige saker om jeg evnt. skulle havne i forhold med noen. Altså, det er ikke noe stort problem, men jeg syns det er litt artig at noen ser på jobben min som en hindring. Selv har jeg aldri tenkt tanken liksom! Hva tenker dere? Er det mye fordommer ute og går som jeg ikke ante om? Er kanskje en grunn for at de fleste kollegaene mine er single
Louie Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Største hindring for meg hadde vært ugunstige arbeidstider. Jeg liker å kose meg i helgene. Men for all del, er du rett for en gutt kan jeg ikke tenke meg at han lar seg stoppe av bartenderyrket.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg jobbet i bar hver eneste kveld/natt i fjor sommer (Spania). Typen min hadde ingen problemer med det. Han jobbet på utested selv, som servitør. Nå jobber han som bartender. Null trøbbel! Måten man kommuniserer med folk på i sånne jobber kan oppfattes som flørtete. Det er viktig at typen ikke er sjalu, og skjønner at å være blid, hyggelig og "flørtete" er en del av jobben. Jeg syntes noen av mine kolleger gikk over streken, men forholdene de hadde til sine kjærester var kanskje annerledes enn det jeg har til min. Å være enige om hvor grensen går er et must.
sebra Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 jeg vet egentlig ikke helt ærlig hvordan jeg hadde takla at masse drita jenter driver og legger ann på typen min. og jeg vet om masse bartendere som har gjort litt av hvert, men det betyr jo ikke at du er sånn. men jeg merker at jeg tenker mer sånn om bartender gutter og ikke jenter, men nå er jeg jente selv og tenker mer på gutta enn jentene. men når det er sagt så tror jeg ikke jeg hadde latt meg stoppe av at en gutt var bartender hvis jeg følte at han var riktig og satse på.
Gjest Mahareth Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Problemet er nok at gjengs oppfatning av de som jobber på nattklubber ofte bruker det til å ha tilfeldig sex. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som jobbet som bartender, hovedsaklig på grunn av arbeidstidene, men også fordi jeg hadde bekymret meg for om personen pleide å ta med ei ny jente hjem hver kveld.
Dyregod Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Jeg har en venninne som søkte på en bartenderjobb på en nattklubb. På intervjuet sa han som intervjuet at på jobb, da er du singel, ihvertfall oppfører deg singel. Fordi det trekker flere kunder, med flørtende damer og menn. Hun har kjæreste og takket pent nei til den jobben Jeg ville nok hatt problemer med at typen jobbet på nattklubb, jeg er veldig sjalu av meg da, så er vel en fordel å ha en mindre sjalu kjæreste Men det er nok litt forskjell på gutter og jenter der også da. Men om en gutt liker deg veldig godt tror jeg ikke det kommer til å stoppe han:) Bare vær klar på at du bare jobber der for jobben sin skyld, ikke pga at du skal legge an på og flørte masse med gutter.
Kjetil S. Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Problemet er nok at gjengs oppfatning av de som jobber på nattklubber ofte bruker det til å ha tilfeldig sex. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som jobbet som bartender, hovedsaklig på grunn av arbeidstidene, men også fordi jeg hadde bekymret meg for om personen pleide å ta med ei ny jente hjem hver kveld. Underskriver! - inntil jeg eventuelt hadde tatt meg tid til å vite og å forstå bedre. :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Problemet er nok at gjengs oppfatning av de som jobber på nattklubber ofte bruker det til å ha tilfeldig sex. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som jobbet som bartender, hovedsaklig på grunn av arbeidstidene, men også fordi jeg hadde bekymret meg for om personen pleide å ta med ei ny jente hjem hver kveld. Men det må vel være bedre om typen din er på et utested hver helg for å jobbe, enn en som går ut hver helg for å feste - de fleste ender vel oftere opp i senga med folk de møter på fest i motsetning til i jobbsammenheng? (selv om jeg vet det skjer forskjellig på firmaturer og julebord, men likevel..)
Gjest anonym Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg har en venninne som søkte på en bartenderjobb på en nattklubb. På intervjuet sa han som intervjuet at på jobb, da er du singel, ihvertfall oppfører deg singel. Å oppføre seg som singel på jobb er vel ikke det samme som å oppføre seg promiskuøst som en villig hore...
Gjest yojo Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Jeg har jobbet som bartender i noen år selv, og jeg opplevde det samme problemet som du beskriver TS. Det endte med at jeg sa opp jobben, fordi det skapte veldig mye uttrygghet i forholdet. De to guttene jeg styret/var sammen med før min nåværende, hadde også noen problemer med dette, men det var ikke så seriøst, så da tok jeg ikke like mye hensyn Det er jo ikke til å legge under en stol at det blir mange kommentarer og at mange flørter med deg. Jeg har aldri innledet et forhold til noen av mine kunder, så at man har mye tilfeldig sex som bartender stemmer ikke i mitt tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå