Gjest tussa65 Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Nå har jeg akkurat bestilt diverse fra Skincare_ave og SkinStore. Lurte på om noen har negative opplevelser med disse to? Synes egentlig SkinStore var dyre på mye. Ser det er flere her som bruker diverse rabattkoder når dem bestiller, hvor får man disse fra? Bare lurer jeg, er så NY på netthandel
Aryia Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 skincare_ave på ebay? Handlet mye derfra, like fornøyd hver gang!
Gjest tussa65 Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Så fint å høre, første bestilling på ebay, og er veldig spent skjønner du. Hvor lang tid går det før du har varene? Spurte ikke om dem kunne sette ned verdien, men gjør det kanskje likevel. Spennende!
Aryia Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Har aldri tatt mer enn en uke, bortsett fra en gang like før jul. Men like før jul går jo alt av post tregt uansett Er bare en gang jeg har bestilt derfra for over 200 kr, og da skrev de ned verdien for meg Jeg spurte da, men kan jo hende de gjør det uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå