Gå til innhold

Nelly.com

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har surfet litt på nettet ang. nelly.com, og ser forholdsvis gamle erfaringer hvor kundene ikke har vært fornøyd.

Har de skjerpet seg det siste året/siste månedene, eller er det håpløst å returnere klærne?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har surfet litt på nettet ang. nelly.com, og ser forholdsvis gamle erfaringer hvor kundene ikke har vært fornøyd.

Har de skjerpet seg det siste året/siste månedene, eller er det håpløst å returnere klærne?

Jeg har ikke handlet hos dem med jeg så at de har halv pris på over 1000 varer, på et hemmelig salg, på supersild.com , så det er litt fristende.

Skrevet

Har bestillt en del derfra. Blir som regel skuffet. varene ser mye bedre ut på nettet enn i "normale" farger. De har ca 3 dagers leveringstid, men er vanskelig å returnere varer. Allt skal være på plass, og pengene kommer ikke inn før 1 mnd etter du har sendt det inn.

Klærene er i tilleg overpriset, noe jeg vet siden jeg ser mye på nettet etter klær ;) Har funnet de både 200 og 400 kr billigere andre steder. feks lipsy sine kjoler som er nesten halv pris på deres egen nettside.

Men for all del, de får inne noe bra iblandt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...