nynne Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Drev med selbruning før, og synes Lancome sin var veldig god (tror det var den, ga iallefall fint shimmer). Men uasnett om jeg skrubbet, smurte meg godt først og blandet med fuktighetskrem, så fikk jeg skjolder og gule knær. Jeg har endel tørre partier som er vanskelig å holde i sjakk.. Derfor ga jeg opp etterhvert. Men husker at dove sin funket sånn ganske greit. Ble jo ikke veldig brun, men fikk litt glød og litt mer farge iallefall. Siden jeg mest bare bruker selvbruning på beina, så ga det natulrig resultat. Jeg har lys hud, men den som matchet best var faktisk medium to dark. Den som var lysere, ble for gul i fargen.. Tenkte jeg skulle gjøre et nytt forsøk i år. Har dere tips til andre som kan funke bra? Skal brukes på legger og lår;)
IloveNY Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg synes faktisk at Kicks sin egen selvbruner med Vitamin E er veldig god... Den gir en fin farge og glød til huden uten å tørke den ut eller å bli orange:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå