Gjest marylinm Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 hei jeg å kjæresten min bor mange timer fra hverandre (men bare 45 min med fly) og får ikke treffes så ofte. vi er i begynnelsen av 20 åra. tingen er at vi begge har barn.og har omsorgen for dem. og xèr man må forholde seg til da. barna er henholdsvis 3 og 4 år gamle. vi har ikke møtt hverandres barn, å velger å holde dem utenfor forholdet,så de ikke skal bli helt forvirret, om dette skjærer seg. men er det noen her som har flyttet med barn,eller fått mann og barn til seg? jeg er fantastisk glad i min kjære, men dette er utrolig vanskelig! vet ikke om vi noengang kan fikse denne situasjonen.lurer på å gi opp hele greia. men jeg savner han sånn og! å det er ikke fristende å ha ett avstandsforhold for alltid. er det noen som har vært i en slik situasjon? når kan man møte barna? går den ann å fikses på noen måte uten å ødelegge livene til alle rundt seg? skal jeg bare gi faen siden jeg bor her med kids? innimellom virker det så uvirkelig at vi kan få ett liv sammen.. og forholdet er ganske nytt, men jeg lurer på å gi meg mens leken er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå