Gå til innhold

Liker å bli spanket. hvor rar er jeg ?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes i hvert fall det er vanskelig å snakke med andre om denne preferansen så lenge de vet hvem jeg er. Slikt er tryggere på internett hvor alt er anonymt.

Hvorfor skal vi som liker slikt være nødt til å holde det hemmelig ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Har du et behov for å dele det med andre enn dine sexpartnere?

Jeg liker også å bli spanket, og er ikke noe flau over det =)

Har ikke annonsert det for gud og hvermannsen da (bortsett fra nå, hehe), men om det skulle komme opp i en privat samtale med en venn så kunne jeg godt snakket om det. Men det er bare med min kjære jeg virkelig har behov for å meddele denne preferansen!

Skrevet

Jeg begynte med SM for nesten 20 år siden og den gang var det relativt tabubelagt (kun som et supplement til annen sex). Det var få mennesker som sto frem offentlig og det var flere i omgangskretsen som uttalte at dette var syke mennesker. Jeg har derfor av naturlige grunner bare diskutert denne formen for sex anonymt. Å diskutere sex generelt sett anonymt fungerer faktisk mye bedre for meg. Jeg er mer avslappet og kan si akkurat hva jeg mener og føler. Det samme med den andre parten. Med internett trenger jeg ikke diskutere dette med kamerater. Jeg får også pratet med mennesker som har langt større innsikt i de tingene jeg interesserer meg for.

Det største problemet i mitt tilfelle er at egne barn kan få de samme inngrodde forestillingene om sex utenfor A4...og etterpå finne tegn på at foreldre driver med dette...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke rar i det hele tatt. :)

Og jeg tenner ikke på spanking eller lignende. Men har sikkert andre preferanser som andre synes er merkelig. Men jeg er helt åpen på det, hvis det kommer opp en diskusjon eller noen spør meg rett ut.

Skrevet

Nå leste jeg sparket og lurte på hva det her var for noe... *Tusler rolig ut igjen*

Gjest padawan
Skrevet

begynner du å snakke med folk tror jeg du vil finne ut at det er langt flere som tenner på denne enn du tror. jeg tenner ikke selv på å bli spanket men å spanke. ;)

Skrevet

begynner du å snakke med folk tror jeg du vil finne ut at det er langt flere som tenner på denne enn du tror. jeg tenner ikke selv på å bli spanket men å spanke. ;)

:lur: Just what we need

:fnise:

Skrevet

Jeg elsker å bli spanket. Jeg har opplevd at det ikke er tabu å snakke om det - i min vennegjeng hvertfall. :)

Skrevet (endret)

Forteller du andre om dine "ukinky" sexønsker, da?

Det er bare til partneren jeg forteller hva jeg liker i senga, uansett om det er superstraight eller kinky. Av og til anonymt på nettet, som nå. Jeg har ikke behov for å fortelle mine venner noe som helst om mitt sexliv.

For øvrig synes jeg ikke du er rar som liker spanking. Partneren min og jeg tenner begge på både å gi og motta.

Endret av Stillest vann
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres litt interessant ut, men om jeg tenner på det vet jeg ikke. Uansett hadde jeg muligens blitt glad om dette kunne prøves ut. Men er vel mange som forbinder dette med noe dårlig, noe jeg mener det nødvendigvis ikke trenger å være. Men noe stort behov for å prøve det ut har jeg ikke. Det gjelder egentlig alt.

Skrevet

Jeg tenner også på spanking, og har egentlig ingen problemer med å snakke åpent om det med andre. Likevel er SM fremdeles et tabubelagt område, og du skal ikke mange årene tilbake før det sto på listen over psykiske lidelser. Jeg er enig med SMann, det er trist hvis den neste generasjonen viderefører gamle tankesett.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

TS, du er høyst normal. Mer normal enn hva normene tilsier. Ta det helt med ro.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg føler meg i grunnen ganske normal. Men det var ikke alltid slik. I veldig mange år trodde jeg at jeg var den eneste i hele verden som tente på dette. Det var kanskje ikke så rart, for jeg visste ikke om noen andre. Ingen fortalte at dette var mulig og internett fantes ikke.

For meg var åpenhet rundt temaet viktig. Det ga meg mulighet til å oppfatte meg selv som normal. Når andre fortalte at de også tente på å spanke/bli spanket så anerkjente de jo meg på en måte.

Trådstarter

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en forskjell i hva man faktisk tenner på. At man synes det er greit å bli smekket litt på baken når man har sex er vel ikke flaut. Men jeg tror ikke jeg ville fortalt noen om at jeg likte å bli lagt over fanget og rist ordentlig. Det blir vel noe annet det ?!

Skrevet

Jeg tenner også på spanking, og har egentlig ingen problemer med å snakke åpent om det med andre. Likevel er SM fremdeles et tabubelagt område, og du skal ikke mange årene tilbake før det sto på listen over psykiske lidelser. Jeg er enig med SMann, det er trist hvis den neste generasjonen viderefører gamle tankesett.

Ble ikke dette endret i Norge for 2-3 måneder siden, men er fortsatt delvis gjeldende innenfor WHO? Om det er tilfelle, så er det ganske så spesielt at Norge er kjappere med å bli liberale enn gjennomsnittlandet.

Har ikke tid til å lete så grundig nå, men http://www.pastthepages.ca/071017/kiss.html ser kurrant ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke dette endret i Norge for 2-3 måneder siden, men er fortsatt delvis gjeldende innenfor WHO? Om det er tilfelle, så er det ganske så spesielt at Norge er kjappere med å bli liberale enn gjennomsnittlandet.

Har ikke tid til å lete så grundig nå, men http://www.pastthepages.ca/071017/kiss.html ser kurrant ut.

Kanskje det er flauere for oss gutte rå innrømme at vi liker å få ris, enn det er for jenter ? I hvert fall ser det ut til at de fleste som sier de liker å spanke er gutter, mens de fleste som like rå bli spanket er jenter.

Skrevet

Synes i hvert fall det er vanskelig å snakke med andre om denne preferansen så lenge de vet hvem jeg er. Slikt er tryggere på internett hvor alt er anonymt.

Du er vel ikke nødt til å holde det hemmelig om du ikke vil det selv? Jeg tror de fleste av oss holder intime detaljer fra seksualivet for oss selv, og så snakker man mere generelt med andre. Syns heller ikke du er rar i det hele tatt. Syns det er fint du vet hva du liker og har det godt med det.

Vi er alle ulike mennesker, det ser vi på alt her i livet. Hvilke mennesker som tiltrekker oss, hva vi liker av klær, mat, musikk, hva vi utdanner oss til og hva vi jobber med. Det ville vel være veldig rart om vi da også ikke skulle være individuell når det gjelder tenningsmønstre ? Men du deler nok interessen for å bli spanket, av mange. Kona mi tenner noe voldsomt på dette og ga henne en skikkelig omgang ris for noen dager siden... hun blir mindre og mindre flau over det, jo mere ris hun får!

Skrevet

Du er vel ikke nødt til å holde det hemmelig om du ikke vil det selv? Jeg tror de fleste av oss holder intime detaljer fra seksualivet for oss selv, og så snakker man mere generelt med andre. Syns heller ikke du er rar i det hele tatt. Syns det er fint du vet hva du liker og har det godt med det.

Vi er alle ulike mennesker, det ser vi på alt her i livet. Hvilke mennesker som tiltrekker oss, hva vi liker av klær, mat, musikk, hva vi utdanner oss til og hva vi jobber med. Det ville vel være veldig rart om vi da også ikke skulle være individuell når det gjelder tenningsmønstre ? Men du deler nok interessen for å bli spanket, av mange. Kona mi tenner noe voldsomt på dette og ga henne en skikkelig omgang ris for noen dager siden... hun blir mindre og mindre flau over det, jo mere ris hun får!

Tenningsmønsteret er individuelt og man trenger ikke diskutere detaljer om eget sexliv med andre enn partneren....

Hvis vi går 15 år tilbake så var ikke internett allment tilgjengelig. SM var klassifisert som en sinnsykdom. På film ble SM synliggjort ved menn som ble latterliggjort...ved å bli spanket av prostituerte. Det var ikke akkurat noe man pratet særlig høyt om. Mange følte seg rare. Det er derfor herlig å kunne gå inn på et forum som dette og vite at man ikke rar om man tennes av å bli spanket. I dag er nok ikke dette særlig tabubelagt for kvinner i moderne miljøer. Jeg håper vi kommer dit at også en mann kan si han tenner på det åpent uten å bli stemplet som pervers.

For 38 år siden ble homofili lovlig i Norge. Fortsatt tar ungdom livet av seg fordi de ikke tør stå frem med sitt rette jeg.

I motsetning til normal sex...er det viktig å kunne prate åpent (i det minste anonym) om disse temaene slik at de blir gjort ufarlige i samfunnet...

• Liker 1
Skrevet

Hmm...jeg liker et lite "spontanklask", jeg...Ikke noe planlagt i lakk og lær, men en flat hånd mot skinka som svir bittelitt i noen sekunder etterpå er ganske hot! :jepp:

Skrevet

Hmm...jeg liker et lite "spontanklask", jeg...Ikke noe planlagt i lakk og lær, men en flat hånd mot skinka som svir bittelitt i noen sekunder etterpå er ganske hot! :jepp:

Og hvor rar er du??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...