Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Er Ben i Lost egentlig en good guy eller en bad guy? Jeg har visst falt av lasset litt i denne sesongen... Og hva med han skalla fyren som egentlig er lam, men kan gå på øya? Er han blitt skikkelig ond?
Gjest Cho Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Ben er ond. Og han skalla (Locke) er snill, men den svarte skyen (som du kanskje husker?) tar formen hans når den skal bli menneskelig. Så det finnes en god Locke (den ekte), og en ond (den sorte skyen). Hvis jeg har forstått det riktig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Ben er ond. Og han skalla (Locke) er snill, men den svarte skyen (som du kanskje husker?) tar formen hans når den skal bli menneskelig. Så det finnes en god Locke (den ekte), og en ond (den sorte skyen). Hvis jeg har forstått det riktig. Vet ikke helt om jeg er 100% med på at Ben er ond, men du har sikkert rett. Det andre der er i alle fall riktig.
Gjest Cho Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Vet ikke helt om jeg er 100% med på at Ben er ond, men du har sikkert rett. Det andre der er i alle fall riktig. Jeg er heller ikke 100% enig i at Ben er ond, men jeg tror det er det de som lager serien mener at han skal være. Han er den onde, men han er ond fordi faren hans var enda ondere. Er min mening.
Air Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Locke er vel død, og han mannen som er kledd i sort (som er røyken) som er motsetningen til Jacob har tatt utseendet hans. Liket til Locke lå i kista mens han slemme-Locke gikk rundt på øya. Eh, det virka jo bare helt merkelig, men det er en spesiell serie. Ben er litt sånn både og tror jeg...
onlyawoman Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Tror ikke Ben er ond, bare forvirra og sliten... Han har blitt "brukt" av øya så lenge at han har gjort dumme ting, som feks å drepe datteren sin. Nå tror jeg han angrer, og vil gjøre ting godt igjen. Men det er bare det jeg tror da... Locke er død, og den ekte versjonen av ham får du bare i den alternative historien der flyet ikke styrta. Der er han nok snill. Men på øya er han røykmonsteret, og superond!
Beauté Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg tror ikke Ben er ond. Og den røykern er ikke Locke, det er Jacob som har tatt form som den døde Locke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Jeg tror ikke Ben er ond. Og den røykern er ikke Locke, det er Jacob som har tatt form som den døde Locke. Jacob nei...? Det er The Man in Black som har tatt over John Locke's døde kropp. Jacob er død han, kun Hurley som kan se han, siden han kan se døde mennesker... Ben er nok ikke direkte ond, men han ble nok påvirket/forandret den gangen "The Others" tok han med til vannet i templet for å redde livet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå