Gå til innhold

Hvor lenge må jeg vente?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Møtte en flott mann i går. Vi har snakket sammen et par uker og funnet tonen veldig.

Han kom etter jobb, ble et par timer for så å treffe en kompis som bor i nærheten av meg. Var meningen at det skulle bli med den kaffen og de to timene, men har lurte på om jeg hadde lyst til at han skulle stikke innom meg igjen før han dro hjem. Tok det som et bra tegn.

Han kom og ble et par timer til. Vi snakket mye om åpen og ærlighet og hva vi la i dating. Jeg gav klart utrykk for at jeg hadde lyst til å treffe han igjen for å lære han og kjenne og han gav utrykk for det samme.

Han sendte meg en sms når han kom hjem, og ønsket meg god natt.

Jeg vil jo ikke virke desperat og det er jeg jo heller ikke, men hadde det så utrolig koselig i går, og har veldig lyst til å møte han igjen om ikke alt for lenge.

Hva er rett og gjøre her? Skal jeg vente til han spør, eller hvor lenge må jeg vente før jeg spør, for ikke å virke desperat. Tenkte jeg kunne sende han en god helg mld på fredag, og gi han ut helgen på om spørre meg om vi skal treffes en dag igjen til uka. Får jeg inntrykk at han fortsatt er interessert, men ikke spør, kan jeg spørre på søndag kveld da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og ta det med ro. Du kommer sikkert til å få treffe ham igjen. Ikke send for mange meldinger på en gang, men svar høflig og interesesrt på de han sender deg. La han få ta litt initiativ. Du har sagt i fra om hvor landet ligger fpor din del, og menn trenger ikke så veldig mye informasjon før de har tatt hintet.

Og sørg for å slappe av og vis at du trives i hans selskap. Det synes mange er tiltrekkende nok i seg selv. Da vil han treffe deg igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og ta det med ro. Du kommer sikkert til å få treffe ham igjen. Ikke send for mange meldinger på en gang, men svar høflig og interesesrt på de han sender deg. La han få ta litt initiativ. Du har sagt i fra om hvor landet ligger fpor din del, og menn trenger ikke så veldig mye informasjon før de har tatt hintet.

Og sørg for å slappe av og vis at du trives i hans selskap. Det synes mange er tiltrekkende nok i seg selv. Da vil han treffe deg igjen.

Takk for svaret. Er 22 år og har kun et langt/seriøst forhold bak meg. Så for å være helt ærlig er jeg veldig usikker på hva som er riktig fremgangsmåte i en dating prosses. Og denne gangen vil jeg ikke feile, for tror virkelig jeg har funnet en mann jeg vil gi min tid og finne ut om kunne ha blitt noe. Vet at vi må være to om det og blir jo gal av og ikke vite svaret på om jeg får se han igjen eller når. Men skal slappe av og ta det med ro som du sier. Vi har hatt dagelig kontakt fra han dro på onsdag morgen. 50/50 så det bør vel tyde bra? Han fortalte meg også når han var her at han skulle bo hos kompisen sin som bor 3 min fra meg i to uker i førsten av mai, han tullet med at det hadde jo vært mye bedre å komme hjem til middag hos meg etter jobb de ukene enn og sove på sofaen hos kompisen. Tenker jo at dette var jo heller ikke nødvendig å nevne dersom han egentlig ikke kunne tenke seg det.......eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...