Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 4,5 år (er begge 27 år). Har en litt vanskelig periode om dagen da jeg forholdsvis nylig fant ut at han har styra med ei annen for snart ett år siden (han har ikke sagt noe om dette til meg, fant det ut gjennom ei venninne). Akkurat den greia er en lang historie. Før jeg fant det ut snakket vi om at det kanskje passer å få barn om litt over ett års tid. Grunnet at vi har det litt vanskelig nå (jeg har det vanskelig, han sier at han er over det, og helt ferdig med det), blir jeg litt usikker når det egentlig er lurt å få barn. Vi jobber med forholdet vår nå, så derfor føler jeg at det er ment at vi skal være sammen, men har jo blitt skikkelig såret, så blir jo usikker.

Føler at det er han jeg vil dele livet mitt med, så kanskje jeg bare skal hoppe i det? Har 2 uker igjen av mitt siste p-pille brett, derfor det vurderes nå. Han sa senest i går kveld at det hadde vært koselig om jeg ble gravid. Jeg har veldig lyst på barn, og ønsker ikke å bli for gammel. Jeg hadde håpet at jeg skulle bli gift før jeg får barn, men da er jeg redd jeg må vente forgjeves.

Så når passer det egentlig å få barn? Hvordan fant dere ut at dere var klare for det? Trenger å høre historien til de som er blitt planlagt gravide....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du egentlig er litt usikker. Jeg tror du vil bli glad senere om dere bruker litt ekstra tid på å få forholdet på rett kjør igjen. Et barn fikser ingenting.

Skrevet

Jeg tror også at det er lurt å bruke tid på å få forholdet på rett kjør igjen før dere tenker på å få barn. Det meste blir forandret etter at man har fått barn, og forholdet kan virkelig bli utfordret de første årene. Da trenger dere å stå på en sikker plattform.

Gjest linneawarp
Skrevet

Veldig lurt å få forholdet på kjør igjen før man får barn, - ellers blir det for dumt

Kjenner noen som fikk barn for å slutte å bruke stoff, eller tror at kjærligheten blir bedre? Eller å gifte seg for at forholdet skal bli bedre. FEIL!

Finn det ut først om dere. Evnt. hvis han er ikke riktig, burde være en gutt som elsker deg veldig , setter pris på deg osv.......Viktig å stole på en, - vice versa..

Dumt å være usikker, - når man får barn, det er en tøff periode som krever mye oppmerksomhet, - kanskje han gjør samme feil ? Tenk nøye før du gjør det rette valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...