Gå til innhold

Håndlesing

levity

Anbefalte innlegg

Hei - jeg leser hender, men føler meg ganske ensom her i Norge. Er det noen flere som holder på med dette? Kanskje vi kunne utveksle erfaringer eller spørre hverandre til råds dersom det er noe vi lurer på? Håper på mange svar!

Klem fra Levity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg kan litt om kiromanti-å lese i hender. Men ikke helt etter bøkene, for det står så mye forskjellig. Men det kan bli litt skummelt hvis man ser for mye kryss og stjerner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... kan bli skremmende hvis man ser i en hånd med altfor mye slike tegn. Hvem/hvor har du lært det du kan?

Jeg har opplevd å få hånden lest av en som utelukkende så etter slike tegn. Alle andre kvaliteter ved hånden min (fasthet, farge, størrelse på fingre og områder) ble totalt oversett. I og med at jeg er ganske opptatt av disse kvalitetene selv ble det hele en underlig (men interessant) affære.

Håper du kan fortelle meg litt om hvor lenge du har holdt på og hvor du har lært det du kan.

Klem fra Levity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Heijen. Jeg har ikke holdt på så lenge, har lest litt og vært på et kurs som varte i ca tre timer. Det fins så mye forskjellige teorier. Men jeg har mange andre interesser, så jeg er ikke så megamega-interresert i kiromanti, var det helt til jeg innså at det blir mye å sette seg inn i. Det går jo også an å spå i pannelinjene, og også strekene under føttene som hun skrev over her, men jeg mener det seriøst. Søk på Torkild kjelstrup, (er ikke sikker på om jeg stavet riktig) han har satt sammen de forskjellige måtene å lese i hånden på til en nymotens håndlesing. Han er flink. Jeg anbefaler også deg å gå på ei av de mange alternativmessene som fins, i november i oslo. Det fins mye litteratur om det, du har vel søkt her på nettet? Tommelen har med om du er utadvent å gjøre. Til mer ut den står naturlig, til mer utadvent er du. Venstre hånd står for det psykiske, høyre for det fysiske.Jeg har mye stoff om det, men vet ikke hvor det er nå. Det er sikkert mye på nettet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble en gang oppringt på mobilen av Henning Hai Lee Yang. Det er en hyggelig, profesjonell og arbeidssom mann.

Han kan en del om gammel kinesisk spåkunst- deriblandt kiromanti.

Kanskje det er ham dere skulle snakket med hvis dere vil lære mer om dette?

Han har jo laget bok om det også.

Send meg PM hvis du vil ha telefonnummeret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...