cyanid Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 We miss you! Helt siden mora te maya så deg i butikken og solgte deg en blomst så var du jo en KG BRUKER! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Er her jeg! Men blir mest sannsynlig fraværende fra 1. mai og omtrent til etter elgjakta. Skal på lang sykkeltur, hunden min og jeg. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2010 Bli mer aktiv de siste ukane før da Dette synes vi! (ps nå trodde jeg jaggu du og hund skulle ut på LSDtur, da sykkeldeler = psykedelia, og sykkeltur... vel det sier vel sitt hahahaha folk rundt meg har pratet om disse ting og forvirret mitt sinn!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 14. april 2010 #4 Del Skrevet 14. april 2010 Hehehe.. Men nei, jeg kommer ikke til å bli særlig aktiv på Kvinneguiden igjen. Til det har jeg for mange dårlige minner herfra. Men det er alltid hyggelig å "treffe" noen av de "gamle, gode brukerne". Som deg for eksempel. Du finner meg på mine egne nettsteder vet du, og snart kan du begynne å følge reisebrevene fra turen også. Det første kommer fra Stavanger og tar for seg etappen Lindesnes-Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 14. april 2010 trist det skal være sånn da... kjipeguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Dora Skrevet 14. april 2010 #6 Del Skrevet 14. april 2010 Hege du er tøffest! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 14. april 2010 #7 Del Skrevet 14. april 2010 Neida, det er Buddy, den gamle hunden min som er tøffest! 11 år gammel i sommer, og skal være med på turen. Delvis på sine ben, og delvis hvilende i en sykkeltilhenger vi har kalt "Buddys Cabin". Det gamle skinnet har fått tilnavnet "Duracellhunden" fordi han alltid kort tid etter en lang treningstur begynner å mase på "sykle tur".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. april 2010 #8 Del Skrevet 14. april 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 14. april 2010 #9 Del Skrevet 14. april 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 30. april 2010 #10 Del Skrevet 30. april 2010 Bare noen timer til nå, så er turen i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. mai 2010 #11 Del Skrevet 4. mai 2010 God tur, Hege! Må huske å legge bloggen din til favoritter Håper du tar opp igjen aktiviteten her inne når du kommer tilbake. Jeg synes i alle fall du har velbegrunnede og gode innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 4. mai 2010 #12 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk! Sitter på Fjellhallen på Lindesnes nå etter å ha syklet fra Finsland øverst i Songdalen kommune. Startet 1. mai og kom hit i går. I dag slapper vi av, skriver i loggen til Lindesnes fyr og slapper av med vafler og kaffe. Vi rusler videre mot Lyngdal sånn etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 12. mai 2010 #13 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) http://www.lindesnesfyr.no/?page=301&menu=60&id=942 Er i Egersund nå, etter rolig og koselig "reising" opp og ned i svært kupert terreng. Passert skogbranner, sovet under åpen himmel og våknet til snøvær, fått blåst hetta av hodet i kulingkast med hagl. Og vi har hatt mye sol. Kort sagt, bare gøy! Endret 12. mai 2010 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 7. juni 2010 #14 Del Skrevet 7. juni 2010 "Opplev sørlandsidyll i Florø, Norges vestligste by!" Jammen ehhe -hvorfor det? Da kunne jeg jo like godt holdt meg hjemme på Sørlandet i sommer da, ikke sant? Vel, vi får vel kikke på sakene "Buddy" og jeg. Siden vi nå tross alt har kommet såpass langt på vår vei til Nordkapp. :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 8. august 2010 #15 Del Skrevet 8. august 2010 Langsomt, langsomt nærmer vi oss Nordkapp: http://www.nordlys.no/nyheter/article5215186.ece I kveld fikk vi tilbud om å låne ei hytte gratis HER! Overraskende og veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 22. august 2010 #16 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) http://www.jegerjenter.com/components/com_agora/img/members/2/Nordkapp-2010.jpg Vi er framme. Endret 22. august 2010 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. august 2010 #17 Del Skrevet 22. august 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. august 2010 #18 Del Skrevet 24. august 2010 Gratulerer så mye! For en bragd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. august 2010 #19 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Gratulerer! Endret 24. august 2010 av Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 24. august 2010 #20 Del Skrevet 24. august 2010 Takker! Nå vurderer hunden og jeg om vi skal forsøke å sykle hjem fra der vi er nå, Kautokeino.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå