Gå til innhold

Hege!

cyanid

Anbefalte innlegg

We miss you! Helt siden mora te maya så deg i butikken og solgte deg en blomst så var du jo en KG BRUKER! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er her jeg! Men blir mest sannsynlig fraværende fra 1. mai og omtrent til etter elgjakta. Skal på lang sykkeltur, hunden min og jeg. :klem:

Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli mer aktiv de siste ukane før da :) Dette synes vi!

(ps nå trodde jeg jaggu du og hund skulle ut på LSDtur, da sykkeldeler = psykedelia, og sykkeltur... vel det sier vel sitt hahahaha folk rundt meg har pratet om disse ting og forvirret mitt sinn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..

Men nei, jeg kommer ikke til å bli særlig aktiv på Kvinneguiden igjen. Til det har jeg for mange dårlige minner herfra. Men det er alltid hyggelig å "treffe" noen av de "gamle, gode brukerne". Som deg for eksempel.

Du finner meg på mine egne nettsteder vet du, og snart kan du begynne å følge reisebrevene fra turen også. Det første kommer fra Stavanger og tar for seg etappen Lindesnes-Stavanger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det er Buddy, den gamle hunden min som er tøffest! 11 år gammel i sommer, og skal være med på turen. Delvis på sine ben, og delvis hvilende i en sykkeltilhenger vi har kalt "Buddys Cabin". Det gamle skinnet har fått tilnavnet "Duracellhunden" fordi han alltid kort tid etter en lang treningstur begynner å mase på "sykle tur".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Spinell

God tur, Hege! Må huske å legge bloggen din til favoritter :)

Håper du tar opp igjen aktiviteten her inne når du kommer tilbake. Jeg synes i alle fall du har velbegrunnede og gode innlegg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Sitter på Fjellhallen på Lindesnes nå etter å ha syklet fra Finsland øverst i Songdalen kommune. Startet 1. mai og kom hit i går. I dag slapper vi av, skriver i loggen til Lindesnes fyr og slapper av med vafler og kaffe. Vi rusler videre mot Lyngdal sånn etter hvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

http://www.lindesnesfyr.no/?page=301&menu=60&id=942

Er i Egersund nå, etter rolig og koselig "reising" opp og ned i svært kupert terreng. Passert skogbranner, sovet under åpen himmel og våknet til snøvær, fått blåst hetta av hodet i kulingkast med hagl. Og vi har hatt mye sol. Kort sagt, bare gøy! :)

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

"Opplev sørlandsidyll i Florø, Norges vestligste by!" Jammen ehhe -hvorfor det? Da kunne jeg jo like godt holdt meg hjemme på Sørlandet i sommer da, ikke sant? Vel, vi får vel kikke på sakene "Buddy" og jeg. Siden vi nå tross alt har kommet såpass langt på vår vei til Nordkapp. :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

Takker! Nå vurderer hunden og jeg om vi skal forsøke å sykle hjem fra der vi er nå, Kautokeino.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...