Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Hvem synes dere er penest av de som er i Paradise hotel nå, og hvem synes dere ikke er fine? I prioritert rekkefølge synes jeg disse er penest av de som er inne nå: Karoline (hun som bor med Stian) og Stine-Marie Thea Victoria Caroline Tine og Mari Emil Niklas Stian Karl Petter Se deltakerne til høyre her(minus Caroline og Thea).
Gjest Feline. Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Av jentene synes jeg Karoline (som bor sammen med Stian), og av guttene synes jeg Emil. Synes ikke noen av de andre guttene er spesielt pene egentlig Hva ER det med at alle synes Niklas er så utrolig kjekk liksom??
kriztine Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Hvem synes dere er penest av de som er i Paradise hotel nå, og hvem synes dere ikke er fine? I prioritert rekkefølge synes jeg disse er penest av de som er inne nå: Karoline (hun som bor med Stian) og Stine-Marie Thea Victoria Caroline Tine og Mari Emil Niklas Stian Karl Petter Se deltakerne til høyre her(minus Caroline og Thea). Synes egentlig ikke noen av de i paradise hotell er spessielt pene. søte kan man vel heller si. Av jentene liker jeg caroline og stine- marie og av guttene: Ingen!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Jeg synes Caroline er kjempe pen. Nydelige øyner Jeg synes også ho andre Karoline er veldig pen Av guttene må det ble Stian og Emil
Caramello Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Av guttene synes jeg at Emil er den søteste. Peneste jenta er vel Caroline (hun som bor ilag med Stian ja).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå