Frøken_lotus Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 (endret) Livet er fantastisk! Jeg sitter her og spiser is og merker at sommeren naermer seg... Jeg blir saa glad og lykkelig naar sola skinner Jeg er utrolig heldig, jeg har min kjekke mann, mine gode venner og en söt hund. Er dere like heldige? Endret 14. april 2010 av Frøken_lotus
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Ja, jeg er også heldig. :orangesmil: Sola skinner. :orangesmil: Jeg har en bra jobb som er godt betalt, og jeg har supre kolleger. Jeg er veltrent og visstnok søt. Jeg har en super type og ei fin dame på si.
Frøken_lotus Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Life is a bitch and then you die hehe, and a bitch does anything you tell her to do
cyanid Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg er helt med på den, trådstarter! :-D Sola skinner, morgenene er lettere å stå opp på, god kjæreste, glade katter og kaniner og alt er bare fint!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Jeg har det også supert, med mann og barn, jobb og studier. I sommer skal vi på bryllupsreise, og til høsten skal vi prøve på nr 2. Og så har jeg en deilig vårfeeling! Det snør riktignok her nå, men vår er det okke som!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Ja, jeg har endelig fått noe flott å leve for, og ting i mitt liv ser ut til å roe seg og bedre seg etter flere år på rad med ulykker, dårlige forhold, dårlig økonomi og stress og depresjoner - og så får jeg vite at jeg har uhelbredelig kreft. Fantastisk...
Miss Puddel Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 noen ganger er livet bæsj, noen ganger er det så hærlig at man bobler over, det svinger kan man si, men det er aldri kjedelig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå