Gjest Nille Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 En gutt jeg holder på med hadde en haug med bilder av seg selv + ei jente på Facebook. Både eget album + tagger. Denne jenta har/hadde han tydeligvis noe mer enn "bare venner"-forhold med, utifra billed-kommentarer, beskjeder på veggen, statuser osv. "Du er den deiligste i verden", "Jenta mi" osv. Virket nesten som de var sammen, selv om det ikke var offisielt. Nylig etter at jeg begynte å date han så er alle bildene og flere av veggmeldingene fra henne borte. Enten slettet eller bare skjult for meg! (Jeg var heldigvis raskere enn han og sjekket Facen før han slettet noe som helst, derfor vet jeg dette) Godt eller dårlig tegn? Er han en player som vil ha begge og skjule hun andre for meg? Eller er det et tegn på at han er seriøs og vil ikke skremme meg bort ved å signalisere at han har ei annen jente? Hun bor på en annen kant av landet, så føler ingen direkte konkurranse, men dette gjør meg usikker på fyren. Gidder ikke være underholdningen hans mens han egentlig har ei annen, men som han ikke er sammen med pga avstand. (hvis det er tilfelle) Vi har ikke rotet eller noe, han virker oppriktig interessert i meg og ikke bare ute etter sex, men det kan så klart være skuespill og strategi. Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?
Gjest yojo Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Jeg ville tro at han ikke ville skremme deg bort....
Louie Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Dersom han hadde ønsket/kunnet få mer med denne jenten ville han ikke slettet. Tenk for et signal det sender henne. Jeg slettet feriebilder av meg og eksen fra facebook når jeg møtte ei ny, like greit å spare henne for det - uavhengig om hun bryr seg eller ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg hadde tatt det som et godt tegn. Han vil ikke du skal tro det er noe mellom dem, det betyr ingenting for han og han fjerner det. La oss for en gangs skyld tolke noe en mann gjør i den positive retningen..
Gjest Micka Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Veldig godt tegn, synes jeg. Viser at han vil noe seriøst med deg.
Inx Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg tror du bør konfrontere han med dette med en gang! Gestapoforhør asap! ... Eller så lar du være og skjønner at han ville satse på deg.
Gjest TS Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Dersom han hadde ønsket/kunnet få mer med denne jenten ville han ikke slettet. Tenk for et signal det sender henne. Jeg slettet feriebilder av meg og eksen fra facebook når jeg møtte ei ny, like greit å spare henne for det - uavhengig om hun bryr seg eller ikke. I utgangspunktet tenkte jeg også slikt, men det som bekymrer meg er at jeg vet de er venner enda (altså ikke snakk om en gammel ex) og det er snakk om maks et par uker siden hun var på påskeferie her og var med han sist. Det er ikke noe grums fra fortiden liksom, det er ganske nylig. Så derfor mistenkte jeg at han bare han skjult bildene for meg (går an å skjule album for valgte personer på face fant jeg nylig ut. Hvis ikke hadde det klart vært et spark mot henne og en hyllest til meg), fordi det er mistenksomt at han har dumpet henne slik.
Gjest ts Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Jeg tror du bør konfrontere han med dette med en gang! Gestapoforhør asap! ... Eller så lar du være og skjønner at han ville satse på deg. Vurderer faktisk spørre han, men føler kanskje det er litt "stalker". Samtidig greier jeg ikke helt stole på han etter jeg oppdaget dette, skulle gjerne likt å visst om det var helt uskyldig og over, eller om det faktisk er en gutt jeg bør holde meg unna. Kjenner noen venner av han, kanskje spørre dem om "hva slags fyr han er".
Louie Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Det er selvfølgelig en ytterligere bekymring, men jeg trur det er mer reelt å bekymre seg for å være en rebound da. Han skal nemlig være ganske skrudd for å drive dobbeltspill. Trenger ikke være han som har dumpet henne, kan være omvendt. Men, i stedet for at du spekulerer deg i hjel på situasjonen foreslår jeg at du blir bedre kjent med han og eventuelt holder litt følelser tilbake til du er trygg nok til å slippe deg løs. Lettere sagt enn gjort kanskje.
Gjest ts Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Det er selvfølgelig en ytterligere bekymring, men jeg trur det er mer reelt å bekymre seg for å være en rebound da. Han skal nemlig være ganske skrudd for å drive dobbeltspill. Trenger ikke være han som har dumpet henne, kan være omvendt. Men, i stedet for at du spekulerer deg i hjel på situasjonen foreslår jeg at du blir bedre kjent med han og eventuelt holder litt følelser tilbake til du er trygg nok til å slippe deg løs. Lettere sagt enn gjort kanskje. Hun skrev liksom på veggen hans i går, så føler ikke det er noe brudd ute og går... Men kan så klart hende at de har blitt enige om å avslutte, men er venner. Jeg aner ikke, orker ikke spekulere for mye heller! Ja, jeg er i bli bedre kjent-fasen. Klarer heldigvis å holde igjen følelsesmessig fordi jeg føler ikke jeg vet helt hvor jeg har han og orker ikke å bli såret. Samtidig er det litt trist for "forholdets skyld" for det setter en demper på seriøsiteten fra min side og pågår det lenge nok at jeg holder igjen for å beskytte meg tror jeg aldri jeg klarer å slippe meg løs med han
Louie Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Jeg skjønner frustrasjonen. Det eneste du gjøre er å bli kjent med han, eller, som noen over antyder ironisk, du kan spørre han. Men hvis du spør han må du passe på å ikke være anklagende, du må være luuuuuuuuuuuur. Husk at det er helt legitimt å snike på facebooken til noen du er på flørten med, men det er ikke legitimt å være anklagende.
Gjest ts Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Jeg skjønner frustrasjonen. Det eneste du gjøre er å bli kjent med han, eller, som noen over antyder ironisk, du kan spørre han. Men hvis du spør han må du passe på å ikke være anklagende, du må være luuuuuuuuuuuur. Husk at det er helt legitimt å snike på facebooken til noen du er på flørten med, men det er ikke legitimt å være anklagende. Er veldig redd for å virke anklagende, men samtidig er det litt naturlig å konfrontere han med det når han har så mange bilder og meldinger fra ei jente. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem enda:p Det med slettingen spør jeg ikke om, det jeg lurer på er mest hvem denne jenta er for han og om han er så singel som han liker å fremstå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 Han har vel vært borti nok hysteriske, overtolkende kvinner som mener at alle fysiske og mentale minner om at han er gang har kjent andre jenter bør utslettes når man treffer en ny til at han har lært å være føre var...
Gjest padawan Skrevet 15. april 2010 #14 Skrevet 15. april 2010 jeg synes TS er litt vel ivrig i tolkningen sin av forholdet mellom typen (eller nesten-typen) og veninnen hans. hvis det er et såpass stort problem så hvorfor ikek spørre han om denne jenta? kommunikasjon er jo noe av det viktigste i et forhold og hvis du ikke tør snakke med han såpass tidlig i bekjentskapen/forholdet så setter jeg fem sure cent på at forholdet deres ikke varer.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 Eller er det et tegn på at han er seriøs og vil ikke skremme meg bort ved å signalisere at han har ei annen jente? Jepp, det tror jeg. Han har nok tenkt at dette ikke passer å vises lenger. Isåfall virker han som en seriøs gutt som faktisk klarer å tenke litt. Men sjekk ifra noen andres profil at dette ikke bare er blitt skjult for deg. Da er det grunn til å bli skeptisk. Når dere blir litt bedre kjent, kan du jo spørre han om henne. Fikk du med deg navnet hennes, så kan du jo sjekke litt, om hun er sammen med noen nå, eller om hun har kontakt med han osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 Han har vel vært borti nok hysteriske, overtolkende kvinner som mener at alle fysiske og mentale minner om at han er gang har kjent andre jenter bør utslettes når man treffer en ny til at han har lært å være føre var... jeg synes TS er litt vel ivrig i tolkningen sin av forholdet mellom typen (eller nesten-typen) og veninnen hans. hvis det er et såpass stort problem så hvorfor ikek spørre han om denne jenta? kommunikasjon er jo noe av det viktigste i et forhold og hvis du ikke tør snakke med han såpass tidlig i bekjentskapen/forholdet så setter jeg fem sure cent på at forholdet deres ikke varer. Jeg ser ikke noe galt i å drive litt research før man involverer seg for sterkt. Av hensyn til den andre jenta også (som kanskje kunne vært kjæresten hans) er det heller ikke galt. Det er nok av menn som kjører dobbelt, derfor er det ingen skam å forsikre seg om at typen man driver og roter med faktisk er ledig på markedet. Det er ikke alle som ønsker å bli den andre kvinnen. Hvis flere kvinner hadde sjekket pittelitt, kunne masse utroskap ha vært unngått. Men i en perfekt verden burde det selvsagt vært unødvendig å sjekke. Da skulle det vært nok at han oppførte seg som ledig.. Btw; man trenger heller ikke nødvendigvis mistenke han for dobbeltspill. Men det som ser ut til å være et dypere forhold enn bare venner, og som ikke går lenger tilbake enn et par uker, har man vel nesten lov til å være litt nygjerrig på, har man ikke? Det ville vel de fleste, vil jeg tro.
Anglofil Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 Synes dette bare virker positivt, som om han ønsker å la fortid være fortid og starte noe nytt med deg. Mvh Yvonne
Gjest padawan Skrevet 16. april 2010 #18 Skrevet 16. april 2010 hadde jeg noen gang kjørt dobbeltløp med noen ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg slapp inn nummer to på vennelisten på FB og da ville det vært rett inn på en venneliste som ikke har tilgang tl blandt annet bilder. støtter meg forøvrig til de kloke ordene til Yvonne.
juliane Skrevet 16. april 2010 #19 Skrevet 16. april 2010 Da jeg fikk meg ny kjæreste var noe av det første jeg gjorde å slette gamle bilder av meg og eksen på FB. Jeg hadde et godt vennskapsforhold til eksen og hadde dermed ikke slettet bildene da det ble slutt, men syntes ikke det passet seg å ha de der når jeg var blitt sammen med en annen. Rett og slett så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå