Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Så i butikken en dag at Define selger Dust It for ca 60 - 70 kr.

Lurte på om det er noen som har prøvd den? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Jeg har! Skjønte ikke helt hva som var greia.. tenkte den kunne gi volum, men den gang ei! Slenger meg på for å høre hva andre har å si :D

Én ting vet jeg - den er forferdelig vanskelig å få ut i dusjen!

Skrevet

Man får kjøpt orginal Dust It til 60 kr på blivakker.no ofte :)

Bare følge med litt der :)

Ikke prøvd Define, men Dust It gir meg MYE volum :)

(Må vaske håret grundig etterpå da men, det sitter litt i..)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Svipp innom Vita, der har de tilbud på Batiste dry shampoo (samme opplegg bare i spray). 37,- for ei flaske. Den funker ganske godt synes jeg. Får ekkelt hår og ingen volum av Define sin..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ah, glem det. Batiste gir ikke så mye volum. Hehe

Skrevet

Har ikke prøvd define sin,men ei vennine er veldig fornøyd med den vet jeg. Selv bruker jeg osis sin og digger den!

Skrevet

Ah, glem det. Batiste gir ikke så mye volum. Hehe

Enig.... :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Batiste gir absolutt ikke volum, Bjørn Axen Volumizing Spray derimot! Den gir volum den! Det er nemlig tørrshampoo og volumpulver kombinert! Selges på Vita den og!

Define sin har jeg desverre ikke prøvd, så den kan jeg ikke si noe om!

• 1 år senere...
Skrevet

Dust it er det absolutt beste pudderet på markedet!! Bruk den riktig bare! Ta i litt om gangen, og ta det kun i hodebunnen. Så bruker du fingrene til å rufse det til for å få opp volumet. Jeg har prøvd alle puddere på markedet, og INGEN slår Dust it. Man får mest volum og den holder absolutt lengst! Sliter du med å få det ut, anbefaler jeg å ta en renseshampoo i tørt hår før du vasker det - da får du det garantert ut!!!

Du kan også få frisøren din til å lære deg hvordan du skal bruke det i ditt hår, vi har jo alle litt forskjellig hår:-)

Skrevet

Jeg bruker Define dust it og jeg får kjempemye volum av det. Jeg pleier å ha hodet opp ned, tar produktet i hodebunnen + litt uti håret ( ikke tuppene ) og børster godt gjennom med en børste. Får løvemanke av det :)

Skrevet

Define sitt er grusomt. Bruker du litt for mye får du kjempetrått, stygt og matt hår som du bare kan glemme å dra fingrene igjennom. Grusomt. Mitt gikk i søpla, Osis sitt er 100 ganger bedre.

Skrevet

Osis er jeg ikke fornøyd med, blir for klisete, elendig innpakning som er vanskelig å bruke uten å få for mye (må teipe over de fleste hullene), dritt å få ut og er generelt overprisa mange steder. Bjørn axen sin volumspray som er nevnt lenger opp her er jeg derimot veldig fornøyd med!

Skrevet

Osis er jeg ikke fornøyd med, blir for klisete, elendig innpakning som er vanskelig å bruke uten å få for mye (må teipe over de fleste hullene), dritt å få ut og er generelt overprisa mange steder. Bjørn axen sin volumspray som er nevnt lenger opp her er jeg derimot veldig fornøyd med!

Det er bare å være litt forsiktig når man heller ut av boksen, så kommer det ikke for mye. For det er klart det blir klissete når man bruker altfor mye. Prisen kan man jo diskutere, men man må jo også huske at dette er originalen, og sikkert tatt lang tid å utvikle; og man får jo det man betaler for:-)En spray og et pudder er jo to ulike produkter, men man har jo hver sin smak:-) Men anbefaler deg å prøve igjen, litt om gangen, for da får du virkelig et volum som holder lenge! Lykke til:-)

Skrevet (endret)

dobbelpost med modereringer...

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Jeg har brukt denne lenge, så trenger ikke prøve flere ganger ;) Jeg kan bruke volumpudder, har prøvd flere ulike typer og hey, de er nesten alle bedre og enklere en Osis :jepp:

Men nå holder jeg meg til volumpudder i spray som er enklere å brukere og etter min meing drøyere i lengden. Er samme produkt i sprayene, men i annen beholder og påføring (og annet merke).

Men til dere Osis fan, så vil jeg anbefale Got2B sitt volumpudder. Samme produsent og det skal i følge dem være samme produktet, men i annen beholder for å nå en yngre målgruppe. Så har dere ikke ork til å bestille billig på nett kan den kjøpes i de fleste butikker som fører Got2B.

Til ts så glemte jeg å si at jeg har prøvd Define sitt volumpudder tidligere og det er et godt pudder, men litt tungt å få ut av håret. Jeg får like mye volum av den som Osis sin versjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...