Neshorn Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Skal på "date" (finne på noe sammen, på godt norsk:p) til helga og trenger litt tips til hva man kan finne på. Har truffet han 2-3 ganger før, vært ute på byen sammen, gått en tur og vært på kino. Men føler meg så kjedelig når han spør hva vi skal finne på og jeg ikke kommer på noe fancy. Vil det skal være litt hverdagslig, ikke for stort. Er det rart å foreslå middag? Føles litt høytidelig liksom, jeg mener ikke dette veldig alvorlig foreløpig Hva gjør dere på når dere treffer en gutt? Jeg kunne tenke meg å bare sitte og se en film eller noe sammen, men ingen av oss bor alene så det er litt vrient. Har kysset, så det er litt seriøst, men ikke veldig :gjeiper:
Strenge Frk.Gerd Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Hva med en liten og enkel piknik i parken? Det er jo ganske fint vær for tiden.
Inx Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Hva med en liten og enkel piknik i parken? Det er jo ganske fint vær for tiden. Det høres ut som en ganske fin ide. I parken eller kanskje til en av øyene i fjorden - utrolig fint der på denne tiden av året
Facepainter Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Hva med en liten og enkel piknik i parken? Det er jo ganske fint vær for tiden. I og med at hun skriver "gjør på" så vil jeg anta hun er fra Vestlandet - og der meldes det om bare drittvær til helga
Gjest yojo Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Vil følge, kanskje jeg får noen gode tips til "dater" med samboeren
Neshorn Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 Hva med en liten og enkel piknik i parken? Det er jo ganske fint vær for tiden. Takk:) Det høres koselig ut, men føler kanskje det er litt jentete og for litt eldre (ikke sånn eldre, men jeg er ganske ung og føler meg litt for lite voksen til å ha piknik, vet ikke hvorfor:p) Også er det et evig problem (ikke for meg, men for gutten) at jeg ikke kan spise det samme som han pga mitt spesielle kosthold:/ Kanskje kjøpe noe "ferdigmat" a la pizza og spise ute i naturen kunne være koselig:) En blanding av "gammeldags piknik" og restaurant. Noe utendørs hadde vært knall, solen skinner som bare det her:D
Neshorn Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 I og med at hun skriver "gjør på" så vil jeg anta hun er fra Vestlandet - og der meldes det om bare drittvær til helga Du tippet riktig;) Gjør det? Buhu:/ Utendørs blir litt kjipt da. Hmm
Suzy Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Gå på museum Gå på utstilling Spill paintball Gå på croqi-kurs (skrives det sånn?)sammen og fnis av at det er litt småflaut med nakne folk etterpå Gå på quiz Meld dere på vinsmaking Spill brettspill og spis pizza Gå på biblioteket og finn en bok med noveller - og les høyt for hverandre (ikke på biblioteket...) ... ja.. jeg kommer ikke på noe mer i farta
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Skal på "date" (finne på noe sammen, på godt norsk:p) til helga og trenger litt tips til hva man kan finne på. Har truffet han 2-3 ganger før, vært ute på byen sammen, gått en tur og vært på kino. Men føler meg så kjedelig når han spør hva vi skal finne på og jeg ikke kommer på noe fancy. Vil det skal være litt hverdagslig, ikke for stort. Er det rart å foreslå middag? Føles litt høytidelig liksom, jeg mener ikke dette veldig alvorlig foreløpig Hva gjør dere på når dere treffer en gutt? Jeg kunne tenke meg å bare sitte og se en film eller noe sammen, men ingen av oss bor alene så det er litt vrient. Har kysset, så det er litt seriøst, men ikke veldig :gjeiper: Jeg har alltid forslag - men pleier å se om mannen har forslag først. Jeg har aldri møtt en mann som ikke forslår noe. Vet du om aktiviteter dere begge kan være interessert i/enes om da? Liker begge å jogge en tur, stå på ski, spise ute, se en film, oppleve en konsert, dra på bar med begges bekjente/venner, bowling, hyttetur, biltur til et sted med fin utsikt, båttur, weekendtur, vin & peis-kveld, Stand-up show, tur i parken med påfølgende kafèbesøk, whatever. ?
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Denne tråden skal jeg føle med på. Driver og dater en fyr selv og trenger tips til hva vi kan gjøre. Foreløpig har vi bare vært på byen sammen og sittet på bar og drukket/pratet. Snakker om kino neste gang. Men fint å være ute i dette været og gjøre noe.
halvkurfyr Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 -Togtur/biltur med medbrakt mat. Drar gjerne til et sted hvor ingen av dere har vært før, og utforsk det sammen. -Bowling -Fresbeegolf (finnes oppe på Ekeberg i Oslo, og er dritgøy!) -Sykkeltur (Bysykler funker fint) -Dra på gøyalt museum. Som feks. Teknisk i Oslo, det er faktisk ganske morsomt. -Tusenfryd! (evt bare godt, gammeldags ambulerende tivoli - det finnes jo så mye det nå om våren. -Grilling i nærmeste park
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 skulle til å foreslå piknik og museumsbesøk (aka teknisk museum eller lignende) selv men ser at det er foreslptt. fin tråd.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Gå en tur på stranden. besøk forskjellige severdigheter. Flere steder på vestlandet finnes det både gruver og andre huler en kan besøke. Prøv Via Ferrata (Finnes bla i Odda). Se om det finnes en pistolklubb der en kan få prøveskyte. Hva med bueskyting? Eller vindsurfingkurs. Noen steder på vestlandet finnes også forhold for vanlig bølgesurfing. sjekk turistforeningen sine sider og se om det er noen hytter dere kan gå til, overnatte i, og så gå hjem igjen dagen etter. sjekk "Hva skjer" delen i lokalavisen og få ideer der. ta bussen til en plass dere ikke har vært før, gå en tur der og ta neste buss hjem. Bor du en plass med masse ferjer? Ta en dag med "øy-hopping".
Snipa Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Lag marsipan sammen. ????? Hvordan kom du opp med den idéen?
Gjest Guffen Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Jeg dater alltid skikkelige intellektuelle damer. Ikke sånne diskokjeier, lissom. De sier gjerne at de liker seg på brune puber hvor de kan diskutere og slikt. Autentisk! Det er stikkordet. Så jeg tar dem med på Tranen på St. Hanshaugen for å høre på over 80 år gamle Arnie Norse. Arnie med cowboyhatten og gitaren. Arnie er helt konge. Når han drar i gang eller "Johanne" blir alle damer helt ville. Og jeg synger med slik at dama forstår at jeg er en av gutta. Ikke noe sosial taper, lizm. Mitt supertriks er å se dama dypt inn i øynene og vippe på brynene når Arnie synger "Får jeg knulle deg, Johanne". Uimotståelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #19 Skrevet 15. mai 2010 Hvilke bowlingsteder i oslo finnes det som ikke koster så svindyrt per person? Har sjekket et par steder der det koster nesten 300 kr...
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #20 Skrevet 15. mai 2010 I Oslo har en uendelig mye turløyper i Nordmarka. Sjegg DNT sine sider og ta en tur. På hyttene får en kjøpt _fantastiske_ vaffler De er dyre disse vafflene, men my lord så gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå