Gå til innhold

KommuneValg 2003 - Hva stemte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare tenkte ha en avstemning her om hva vi har stemt ved dette valget...

Hva stemte du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket valg? Så vidt jeg vet er det to valg på gang, og det er "lov" til å stemme forskjellige partier på de to valgene...

Skrevet
Hvilket valg? Så vidt jeg vet er det to valg på gang' date=' og det er "lov" til å stemme forskjellige partier på de to valgene...[/quote']

Og det er frivillig og gi stemme her!

Skrevet

Ikke for å være altfor kritisk her altså - syns det er relativt forståelig at du ikke har tatt høyde for Dorians DirekteDemokrater... Men hvorfor har du utelatt Venstre? Greit at de ikke er så veldig store for tida, men... :o

Skrevet

Ja, du glemte Venstre.

Dessuten glemte du han som mange stemmer på, nemlig André. :blunke:

Skrevet

Etter å ha nilest alle partiprogrammer, lest om historien til partiene og om kommunestyre-sammensetningen i min "nye" kommune, stemte jeg ut fra ideologi fordi jeg ikke ble noe klokere av å lese programmer....

Nå skal jeg følge med med argusøyne i 4 år, så kan jeg kanskje foreta en "kvalifisert" valgdeltakelse neste gang...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor kom du med den sure kommentaren når det faktisk stemmer det Ragnhild sier?? :o

Skrevet

Ble SV på kommunevalget her - fordi jeg er drittlei AP ordføreren vår rett og slett :wink:

Skrevet

Jeg ser det som min plikt og stemme, og i år som ved forrige valg, så stemte jeg SV.

Skrevet

Jeg fikk ikke med alle alternativene desverre, derfor ble det sånn!

Skrevet

Finner ingen avstemning jeg :o Uansett, jeg stemt AP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...