Mrs. B Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Dere som skal danse til "moderne" sanger (f.eks. "From This Moment On")... danser dere bare rolig dans da, eller valser dere?! Vi vet enda ikke hva vi skal valse til, og vi har ikke noe forhold til noen valsesanger.. Allikevel har vi lyst til å danse vals til brudevalsen... noen som har noen tips?! Vi har mest lyst på en fin sang vi kan valse til - ikke en sånn klassisk vals (hvis dere skjønner). 12
tone Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Hei juni-o8, vi gifter oss samme dag!! det virker som mange bruker vanlige rolige sanger i dag, istedet for vals. selv skal vi ha "sønnavindsvalsen" og jeg har kopiert denne opp og deler den ut til gjestene slik at de kan være med å synge i begynnelsen. dette er en sang de fleste har litt kjennskap til. har tatt ideen fra et annet bryllupp, hvor jeg hørte at det var så vellykket.
Mrs. B Skrevet 29. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2002 Tone: Hva slags melodi er det? Vet du om et sted på nettet hvor vi kan høre på den? 12
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #4 Skrevet 30. april 2002 Jeg vet at Rita Eriksen sang den sangen en gang, kanskje du husker den da? Det er opprinnelig en Alt Preusen-sang. "Og jenta sa til sønnavind, rør ikkje sløret på hatten min... I hatt med slør og silkestrå og kjole med blonder på kragen, To kvite skor med sløyfer på og strømper så klare som dagen " Ja, her fant jeg jammen meg en link til sangen også. Ta en titt her: http://it-student.hivolda.no/prosjekt/v01/...ønnavindsvalsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå