Gå til innhold

Scoreverdi mtp kredittkort

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei, hei

Har søkt på kredittkort, og i den forbindelse har jeg fått en kredittvurdering, sitter med den her. :D Scoreverdien min er satt til 38. Har surfet litt på nett, eneste jeg har funnet ut er at hvis scoreverdien er under 18 får man avslag på en del.

Jeg mottar laveste sats med yrkesrettet attføring (ca 8000 måneden), og det har jeg gjort de siste årene. Jeg har og spart opp maksbeløpet i BSU de siste 4 årene! :) Så har vel ca 80 000 i formue. Min alminnelige inntekt ligger på ca 75 000 kr de siste årene, med alminnelig mener jeg da den inntekten man står oppført med på skattelister.no osv. (antar det er alminnelig inntekt:P)

Ellers har jeg null gjeld, og betaler regningene mine omtrent i tide. Noen kan gå litt over tiden, men det er snakk om maks en uke, et par ganger har det vært to uker over tiden, men det er ekstremt. :O Og hvis jeg har kredittkort-regning betaler jeg den temmelig kjapt ned. Hvis jeg kjøper noe på kreditt til 5000 kr så betaler jeg den ned fort som svint!

Så spørsmålet mitt er: hvor bra er scoreverdi på 38 tatt i betraktning av inntekt og formue? Noen som vet? Er klar over at visse andre ting spiller inn, slik som flyttefrekvens, boforhold muligens, barn, osv. :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...