Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 En liten tanketråd - ingen spesiell hensikt med den utenom å spørre hvordan det gikk med deres strømregning i forhold til de høye strømprisene som var i vinter, om noen har fått en strømregning de ikke forventet. Vi fikk strømregning på en god del mer enn vi pleier, til tross for at vi har brukt en del mindre enn det vi pleier, ca. 400kWh mindre enn forrige vinter. Vi prøvde å spare litt på strømmen grunnet de høye strømprisene. Kan bare tenke meg hva strømregningen ville vært på om vi ikke hadde strammet litt inn. I februar var det hele 1,4kr per kWh.
zuperduper Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Strømregningen vår var høy - det var forventet - men den var enda høyere enn forventet.
Gjest Marlo Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Ja vår regning ble skyhøy for januar, februar og mars. Men når det blir så kaldt som det ble, så må man nesten bare regne med det og alltid ha penger i bakhånd for slike utgifter.
H80 Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg fikk en strømregning på kr 24 412. Litt større enn forventet.
Østlandet Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg fikk en strømregning på kr 24 412. Litt større enn forventet. Hva var egentlig meningen med dette innlegget? Uten noe mer forklaring. Bare spør jeg....
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Vi fikk 8000,- sist - betaler for 3 mnd. i slengen. Det var et lite sjokk, har pleid å få 4000 i regning ca.
H80 Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 (endret) Hva var egentlig meningen med dette innlegget? Hva er egentlig meningen med denne tråden? (...) ingen spesiell hensikt med den utenom å spørre hvordan det gikk med deres strømregning i forhold til de høye strømprisene som var i vinter, om noen har fått en strømregning de ikke forventet. (...) Jeg kunne valgt å fokusere på trådstarters bruk av "i forhold til", et uttrykk hvis egentlige betydning er "sammenlignet med", og som i ethvert henseende burde prøve-substitueres med dette for å se om det har sin berettigelse. Jeg valgte å svare på trådstarters spørsmål. Endret 14. april 2010 av H80
Gjest Constanze Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Min strømregning var som vanlig ... 1300 kroner i strøm og 1300 kroner i fjernvarme.
Østlandet Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Hva er egentlig meningen med denne tråden? Jeg kunne valgt å fokusere på trådstarters bruk av "i forhold til", et uttrykk hvis egentlige betydning er "sammenlignet med", og som i ethvert henseende burde prøve-substitueres med dette for å se om det har sin berettigelse. Jeg valgte å svare på trådstarters spørsmål. Såpass ja. Da skal jeg ikke bry deg mer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Vi fikk høyere, brukte ca 1000 kwt mer også enn sist vinter, pga kulda og dårlig isolert hus: Regning på ca 7500 kr for tre måneder. Husker faktisk ikke helt hva vi har pleid å betale i vinterhalvåret, men ikke mer enn halvparten av denne regninga i hvert fall...
Vindmølle Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Regningen for januar og februar i år var nesten dobbelt så stor som tilsvarende periode i fjor. Hadde regnet med det, så ingen krise for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå