Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har slettet dette

Endret av andemor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... Dette er vanskelig for meg. Men håper noen kan gi meg noen lure tips eller trøst.

Jeg er sammen med en fantastisk bra mann, og elsker han over alt. Vi har det veldig bra sammen, og kan egentlig ikke se at det er noe problem der. Problemet mitt er denne kollegaen. Der har det vært god kontakt fra første dag vi traff hverandre. Veldig hyggelig, men innimellom blir han så veldig flørtete med meg. Vanligvis takler jeg det ganske greit, men med denne mannen blir jeg helt fjortis. Det har blitt så ille at jeg nå prøver å unngå han utenom vanlig jobbprat. Det er ikke sånn at noen av oss egentlig ønsker noe mer. I hvertfall gjør ikke jeg det. Jeg føler meg egentlig ikke tiltrukket av han, men likevel har han denne effekten på meg. Det er veldig slitsomt, og veldig flaut siden jeg faktisk er i et veldig godt forhold fra før av.

Slik det er nå tror jeg at løsningen er å holde meg unna til dette går over. Til jeg føler meg motstandsdyktig igjen.

Du svarer jo helt utmerket på ditt eget spørsmål - fordi du vet svaret. Det er klokt å tenke at du skal holde denne fristelsen på avstand til du er motstandsdyktig igjen. Igjennom et lang forhold er det ikke uvanlig å opp0leve at man blir påvirket og charmert av en annen mann, oppleve litt spenning ved litt flørting osv. Det avgjørende er jo hva du velger å gjøre med det.

Du er jo bevisst ha som skjer, hva du må holde deg unna og at mannen du har er mer enn bra nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...