Gå til innhold

Får ikke startsiden - bare popups og dritt !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg DRITTLEI av å ikek få frem startsiden min !!!!!!!

Når jeg prøver så kommer det opp en side som sier at jeg ikke finner server ...og så kommer det opp en siden med masse blå skrift - search the web .......... C:WINDOWSullgxgrgrngr.htm#http://www.startsiden.no/ - sånn ser adressen ut .... :evil: og så kommer det opp sånne reklamegreier som blinker .........og ikke nok med det ...jeg terroriseres også av noe som kaller seg WarNet ....eller VarNet ....en side som maser for å få meg til å kjøpe noe som skal hindre spam og spionering og sånn dritt - men jeg vil nå si at det er poppups det der også - for jeg er ikke søren interessert i det !! Jeg VIL ikke ha den Warnet greia ! Jeg er fint fornløyd med Adaware ..........og jeg VIL HA STARTSIDEN min !!!!! og jeg forstår ikke hvorfor det kødder sånn !!!!! :evil: :x

Og jeg blir så irritert - for jeg bruker jo startsiden som utgangspunkt ...og søker derfra ...og nå får jeg ikke brukt de søkemotorene for siden kommer oftest ikke frem ...

NOEN SOM KAN HJELPE?????

jeg klikker snart!!!

:evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm ..så det kom frem likevle dette innlegget mitt ...ble bare tull og jeg trodde det forsvant ..

Håper noen vet svar da...

:wink:

Skrevet

Dette er tydeligvis små programmer som har installert seg på PC-en din.

Har du prøvd å endre startsiden til noe annet?

Hvis dette ikke hjelper, så kan du gå inn i legg til/fjern programmer og se om du finner noe der.

Skrevet

Gå inn på verktøylinjen, tools internet options og der adressen står skriver du inn www.startsiden.no og trykker ok.

Skrevet

Hei.. jeg har brukt Ad-aware i siste halv år.. Merket igår at ikke alt går som det skal være her på PC. så eg lastet spy sweeper og spybot og scannet med begge . gjett om jeg fant utrolig mange med spy sweeper og fikk fjernet de. jeg tror det er lurt å bruke flere programmer å scanne slik ting.. Nå har jeg tre stk på meny til å utføre den jobben. Jo flere, jo bedre :-)

Ad-aware fjerner ikke alt de..

www.download.com søk etter spy :)

Skrevet
Kanskje du finner frem om du forsøker Kvinneguidens forside?

Vi har også søkemotorer der :-)

hihi :) har prøvd å søke etter "spy" og 0 funnet linker i søk til KG ;)

men forresten Gry.. KG er helt toppers :-)

hilsen ei som også heter Gry ;)

Skrevet

hihi :) har prøvd å søke etter "spy" og 0 funnet linker i søk til KG ;)

men forresten Gry.. KG er helt toppers :-)

hilsen ei som også heter Gry ;)

Men på forsiden har vi søk i de samme søkemotorene som Startsiden, til og med søk i Startsiden ;-)

Skrevet

Men på forsiden har vi søk i de samme søkemotorene som Startsiden, til og med søk i Startsiden ;-)

Selvsagt. litt ned på siden ;-) det første jeg gjorde var å søke på selve KG søken ..

Gjest Anonymous
Skrevet

dersom du får tilbud om å installere noe på en side du besøker, svar ALLTID cancel (avbryt) eller No. Det eneste du har behov for å installere via web-side på denne måten er Macromedia Flash, og Windows-Update-plug-in fra windowsupdate.microsoft.com. I tillegg er det lurt å være skeptisk med å installere programmer som 'Kazaa' og andre programmer som gir noe 'gratis'. Disse installerer ofte en liten 'plug-in' samtidig som du IKKE ønsker, og som gir disse pop-up'ene og ukjente startsider.

Ad-Aware er gratis og kan lastes ned fra www.download.com. De siste verjonene tar det meste, samt at programmet er lett å skjønne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...