Gå til innhold

Bestile bikini fra Victoria Secret, men usikker på størrelse og frakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå funnet en rå lekker bikini fra hjemmesiden til VS. Men så sitter jeg å leser litt på størrelsene og blir faktisk ikke klok. Gjorde et søk på nettet og blir enda mer usikker. Virker som det kan være litt vanskelig ja.

Jeg er litt pæreformet, bruker 75 C i bikini og medium i underdel. Er jo krise om man bestiller en bikini også passer den ikke, og i tillegg er den dyr med tanke på frakt og sånt, for jeg har forstått at det blir visstnok veldig dyrt med frakt?

Noen erfaringer jenter? Sikkert blitt spurt om dette hundre ganger før, men jeg forsøker for det jeg.......

bikinien er low rise og bandeau top.

:=) håper noen kan hjelpe en tvilende sjel...skal skal ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg gikk litt berserk her om dagen og bestilte 4 bikinier fra VS :overrasket: Angrer litt nå, for det kostet over 2000, og så kommer jo toll i tillegg. Men hadde angret om jeg ikke gjorde det også! Gått å tenkt på det i over et år.

Mine er i low rise og bandeau top :) Aner ennå ikke om det var verdt det, men kan fortelle deg det om et par uker;)

Min største bekymring er underdelen. Jeg er et sted mellom S og M (i HM-størrelser), så jeg tok sjansen på en M i VS. I ettertid har jeg lest at de er litt store i størrelsen, så jeg burde kanskje tatt en S. Uff :( Stakkars kontoen min!

ja, dette ble du jo ikke noe klokere av, sorry!

Skrevet

Hei!

Å joda, dette ble jeg litt klokere av;) Hehe....Da håper jeg virkelig du får noe du blir fornøyd med og som passer:) Da venter jeg like spent som deg ..Hehehehe gi lyd fra deg:=)

Skrevet

Jeg har kun erfaringer med undertøyet til VS. Jeg opplever å måtte opp i størrelse i forhold til H&M-størrelser. Mine H&M-BHer viser 36C, mens min VS-bher er i 38C.

Hjemme kjøper jeg truser i L og kjøpte også str L på VS. Den sitter veldig fint, men antakelig litt løst hvis det hadde vært en bikinitruse.

Skrevet

Størrelsene på VS virker større enn her i Norge, synes jeg.

Jeg er ca str 40- 42 eller M-L europeisk størrelse. Jeg bestilte størrelse Large på VS og nesten samtlige klær var ALTFOR store og måtte returnere nesten alt. Jeg må ha S- M i det meste derfra i alle fall:)

Skrevet

Elsker victorias secret! Har bestillt masse undertøy og bikinier derfra! kjempegod service- faktisk den beste jeg har opplevd, Er pittelitt store i str, men anbefaler det virkelig. Kjempegod kvalitet

Skrevet

Jeg har nå funnet en rå lekker bikini fra hjemmesiden til VS. Men så sitter jeg å leser litt på størrelsene og blir faktisk ikke klok. Gjorde et søk på nettet og blir enda mer usikker. Virker som det kan være litt vanskelig ja.

Jeg er litt pæreformet, bruker 75 C i bikini og medium i underdel. Er jo krise om man bestiller en bikini også passer den ikke, og i tillegg er den dyr med tanke på frakt og sånt, for jeg har forstått at det blir visstnok veldig dyrt med frakt?

Noen erfaringer jenter? Sikkert blitt spurt om dette hundre ganger før, men jeg forsøker for det jeg.......

bikinien er low rise og bandeau top.

:=) håper noen kan hjelpe en tvilende sjel...skal skal ikke....

få med deg andre å bestill kansje? da blir det billigere for alle sammen :)

kunne tenke meg noe derfra, men orker ikke når frakten er så dyr.. si fra om du trenger en "bestillingsbuddy" ;)

Skrevet

Jeg har to bikinier fra VS, begge i small og bruker stort sett small på klær her hjemme også. Den ene overdelen er kanskje litt løs, men sitter greit på likevel.

VS pleier å ha masse salg hver sommer, med mer og mer rabatter etterhvert. Jeg fikk begge mine akkurat under tollgrensen ved å vente, og husker ikke helt hva frakten var, men hvis den er ca 100 så blir det jo 300 for en bikini, og det synes jeg er en god pris når de er så fine :jepp: . (Kjøpte da en i forfjor, og en i fjor, ikke på samme bestilling). De kan jo bli utsolgt, men begge mine ligger fremdeles på sidene deres til salgspris :).

Det finnes kanskje rabattkoder for VS også hvis du googler det?

Skrevet

VS har en kampanje gående nå som går ut på at dersom man gjorde et kjøp i mars fikk man et rabattkort som inneholder $10-500 du kan handle for i april, men du vet ikke hva som ligger på akkurat ditt kort før du handler.

Kanskje man kan finne noe sånne om man googler?

Skrevet

Min pakke fra VS har nå kommet. Men den har blitt sendt hjem til mamma og pappa! Aner ikke hvorfor. Jeg skrev jo adressen min her jeg bor. Blie skikkelig sur! For nå må jeg vente til juni med å prøve bikiniene, og da det jo for sent å sende tilbake det jeg ikke vil ha.

Pluss at jeg ikke hadde tenkt å fortelle mamma og pappa at jeg hadde bestilt bikinier. Det var jo passe dyrt! Og de syns jeg bruker alt for mye penger på klær og sånt. Så ble jeg avslørt nå :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ehm.. be de sende deg pakken i posten..?

• 2 uker senere...
Gjest EmmaL
Skrevet

Tenkte jeg bare skulle oppdatere her:)

Er kjempefornøyd med bikiniene! Ikke alle ser heelt ut som på bildet. Og dessverre så har jeg ikke en modellkropp, men jeg jobber med saken.

Underdeler: Jeg bruker str M eller 38 i HM-bikinitruser. Er nok egentlig en Small (en stor small), men har litt sideflesk, som jeg ikke vil at skal skvises opp. Jeg bestilte Medium i bikinitrusene, og de passet. Noen bittelitt større enn vanlig, andre bittelitt mindre. Men det var så lite forskjell, at alle satt OK på. Dessverre følger ikke sprettrumpe med VS-bikiniene, så det må jeg jobbe med selv (får være målet for sommeren 2011!!).

Overdeler: Jeg bruker 75A og bestile Small/34B (34B kom jeg frem til ved å bruke size chart). Alle satt som et skudd!

Vet ikke om dette hjelper deg noe. Håper du finner ut av det :)

(Nå må jeg bare trene masse den neste måneden!! Hvertfall god motivasjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...