Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite "problem" med ei venninne, og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt.

Hun tar kontakt med meg så og si hver dag, for å spørre om å finne på ting sammen. Det er jo hyggelig nok, men jeg har en hektisk hverdag med mye jobbing, skole og trening. Hun har derimot mer fritid enn meg, ettersom hun jobber offshore. Hun har heller ingen mangel på venner, så jeg er ikke den eneste hun kan spørre heller.

Jeg sliter litt med å si i fra om at jeg ikke kan møtes, selv om jeg gir etter ofte, når jeg egentlig ikke har tid. Det går på bekostning av skolearbeid, og jeg trives også i eget selskap og er helt avhengig av tid for meg selv. Andre venner må også prioriteres.

Hva gjør jeg i denne situasjonen? Synes det er så vanskelig..... Noen som har vært borti noe lignende?

Må nevnes at jeg ikke vil droppe henne, for jeg trives godt sammen med henne. Vi er forresten begge i midten av 20-årene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Si det som det er, at du ikkje har tid. Verre er det vel ikkje, og om ho ikkje forstår det så har ho et problem.

Skrevet

Helt enig! Vær ærlig og si at du ikke har tid til å finne på noe hver dag. Du kan evt. si henne en dag du kan også legger dere planer sammen den dagen. Kanskje det hjelper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...