Gå til innhold

Kalorioversikt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Noen her som vet om en side på nett, hvor man får en bra kalerioversikt over forskjellige produkter og matvarer? Av typen xx kalorier i 1 potet, brødskive, osv ?

Eventuelt en norsk bok med sånn oversikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvor man får kjøpt det hefte/boken?? :vetikke:

Skrevet

Har du begynt å passe vekten, Kristian? :fnise:

Nei, seriøst. Kanskje du kan bestille den fra en bokhandel, eller mulig de har den (eller mulighet for å skaffe den) på en helsestasjon.

Skrevet

Har du begynt å passe vekten, Kristian? :fnise:

Nei, seriøst. Kanskje du kan bestille den fra en bokhandel, eller mulig de har den (eller mulighet for å skaffe den) på en helsestasjon.

:fnise: Ja, bikini sesongen er jo like rundt hjørnet vet du.

Ja, jeg fant en bok på nettbokhandel nå. :5:

Skrevet

mat på data er en god mulighet :) Gratisprogram hvor man får opp kalorier i matvarene, kan sette sammen retter og legge inn egne varer....får opp både kalorier og andre næringsstoffer...

Gjest Feline.
Skrevet

Jeg synes vektklubben.no funker bra :) Jeg bruker den både til å registrere hva jeg har spist i løpet av dagen, og å sjekke hvor mange kalorier det er i ting før jeg evt. spiser.. Enkelt å legge inn også, bare begynner å skrive inn ordet så popper det opp forskjellige forslag (også måltider som har denne matvaren som en ingrediens), også kan du velge mellom dl, gram, glass, ss, stk osv :)

Skrevet

mat på data er en god mulighet :) Gratisprogram hvor man får opp kalorier i matvarene, kan sette sammen retter og legge inn egne varer....får opp både kalorier og andre næringsstoffer...

Hvor får man tak i det gratisprogrammet da? :hoppe: Hørtes jo veldig kjekt ut!

Jeg synes vektklubben.no funker bra :) Jeg bruker den både til å registrere hva jeg har spist i løpet av dagen, og å sjekke hvor mange kalorier det er i ting før jeg evt. spiser.. Enkelt å legge inn også, bare begynner å skrive inn ordet så popper det opp forskjellige forslag (også måltider som har denne matvaren som en ingrediens), også kan du velge mellom dl, gram, glass, ss, stk osv :)

Hørtes også bra ut.

Mange gode tips her. Takk for svar til alle sammen. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man tak i det gratisprogrammet da? :hoppe: Hørtes jo veldig kjekt ut!

www.google.no ;)

Skrevet (endret)

:fnise: Ja, bikini sesongen er jo like rundt hjørnet vet du.

Ja, jeg fant en bok på nettbokhandel nå. :5:

Vil anbefale Grete Roede, veldig lærerikt! :)

(Ser nå at vektklubben.no allerede var anbefalt, bruker selv denne nettsiden og er veldig fornøyd! :))

Endret av Amk
Skrevet (endret)

Vil anbefale Grete Roede, veldig lærerikt!

Nja, det blir litt overkill. :)

Endret av kristian82
Skrevet

Den var også skikkelig bra og oversiktlig. Takk takk. :)

Værsågod :)

Ja den er fin å bruke den.

God helg :)

Skrevet

Værsågod :)

Ja den er fin å bruke den.

God helg :)

God helg ja. :nigo:

Skrevet

Nja, det blir litt overkill. :)

Om du er inne på vektklubben.no så er du jo på siden deres da.. Så'e. Du trenger jo nødvendigvis ikke å melde deg på kurs for å få noe ut av det. Lykke til hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...