Frøken_lotus Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg har tenkt aa ta blonde striper i haaret mitt, og lurte derfor paa om noen som har et spesielt produkt aa anbefale?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Hei! Har stripet håret noen ganger med varierende resultat. Men den beste jeg har brukt, var fra Schwartzkopf. Det var blonde striper og de i butikken (Vita) sa at den var best fordi stripene ble så synlige. Noen ganger har det hendt at det ikke vises i det hele tatt at man har stripet håret, men med akkurat den gikk det bra. Husker ikke nøyaktig hvilket nr som sto på den, men merket virket ganske bra. Lykke til
Frøken_lotus Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Takk er det den der "nordic blonde" du mener da?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Takk er det den der "nordic blonde" du mener da? Hei! Har ikke pakken lengre så husker ikke resten av navnet, men godt mulig det var den. På framsiden av pakken var det et bilde av en mann og ei dame. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå