Gå til innhold

Kjøpe dyr jakke men utsette kjøp av ny PC?

Jakke eller PC  

43 stemmer

1. 1. Kjøpe hva, først?

• Burberry trenchcoat
      0
    • Imac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spart en stund nå, og ville kjøpe en Imac før skolestart, men så likte jeg en Burberry trenchcoat og har så lyst på den, men da må jeg vente lenger med å kjøpe Imac.

Hva ville du gjort?

Men har en gammel PC jeg bruker nå, det er bare at den er ganske dårlig og kan ende på reparasjon når som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt imac. Men det er kanskje fordi jeg ikke liker å bruke masse penger på dyre klær, og jeg synes mac er helt fantastisk :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller kjøpt en ny PC, men hvis du kan klare deg uten - hvorfor ikke kjøpe jakka.

Skrevet

Forferdelig dyre jakker 1000-2000 dollar ca like mye som en iMac. Om disse jakkene er likt priset i norge i forhold til ting jeg ofte kjøper fra utlandet vil det si at de koster ca 10-20 tusen for ei jakke! ikke synes jeg de var spesielt fine heller :P Litt drøyt for ei som går på skole enda kanskje?

Skrevet

Jo det er veldig dyrt, har jo egentlig ikke råd til slikt, men siden jeg var så flink til å spare og den nye kolleksjonen demmes er fantastisk, jakken jeg liker ligger på rundt 5000 så må vente 6 måneder før jeg har råd til en Imac.

men tror jeg bare kjøper en billig jakke så får jeg heller spare opp til den jakken til neste år :(

takk for svar folkens

Skrevet

Hadde aldri i verden kjøpt en jakke i stedet for en pc/mac.

Hadde aldri i verden kjøpt en så dyr jakke uansett hvor fin den var :fnise:

Skrevet

Kjøp pc ikke mac. quickstorybro; folk som programmerer bruker windows.

Skrevet (endret)

Jeg ville kjøpt macen (eller PC, som er billigere). Får vi se bilde av vidunderjakken som er verdt så ufattelig mye bare fordi det står "burberry" på merkelappen?

Endret av Jade
Skrevet (endret)

Tror nok Macen hadde kommet i første rekke hos meg også.

Det er vel noe sånt som disse jakkene her, eller hur?

http://us.burberry.com/family/index.jsp?categoryId=2067810

YESS :D

En av disse

http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4038281&cp=2067810&parentPage=family

http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4038277&cp=2067810&parentPage=family

http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4038278&cp=2067810&parentPage=family

Mye dyrere her I Norge, ligger rundt 5-6000

Men ja, jeg går for Macen :) så kjøper jeg jakken når jeg har råd neste vår.

Endret av ExMuslimAtheist
Skrevet

En jakke til 10 lapper? Sorry, men :hoho:

Skrevet

EDIT: Ikke var jakkene spesielle en gang - man får trenchcoats i god kvalitet er hjemme på bjerget til en tidel av prisen på de du kikker på.

Skrevet

Jakken var stygg, jeg ville gått for mac.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe over nett?

Skrevet

Hva med å kjøpe over nett?

Blir dyrere med tanke på moms å slikt man betaler ved posten, det billigste ville vert å reise på ferie å kjøpe en :)

Jeg digger jakkene, men ja smaken er som baken ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg liker ikke Burberries overhodet (dette skriver jeg for ærlighetens skyld :))

Jeg ville aldri - ALDRI - kjøpt en jakke (Selv Om Det Er En Som Er Så Inn I Granskauen Fin At Det Kunne Blitt Vurdert) på bekostning av en fungerende PC (jeg ville aldri kjøpt en mac heller ... men altså ...).

Fungerende utstyr - spesielt fungerende arbeids- og skoleverktøy går foran ALT ANNET!

Skrevet

Bare for å gjøre deg oppmerksom på det, de jakkene som du linket til kostet mye mer enn 5000 kroner, mellom 10000 og 15000 blir vel mer riktig.

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde kjøpt en jakke i stedet for en mac eller pc, og ihvertfall ikke en så dyr jakke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

ehh 10 000 :snurt:

Ja nei ikke smart om jeg hadde gjort det, takk for svar, det blir Imac :D

De er jo best, har hatt PC I flere år, men ikke hatt råd til en før, vet jeg ikke kommer til å angre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...