Darkannie Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg er forlover til min beste venninne i sommer. Bortsett fra det juridiske og utdrikningslaget, hva må jeg huske på den store dagen? Hittil har jeg på lista mi: - Something old, something new, something borrowed, something blue. - Lite sysett - Sikkerhetsnåler - Mintpastiller/frisk - Tamponger/bind - 50-øring til å ha i skoen (for å sikre ekteskapet godt økonomisk) Tips og råd mottas med takk! Endret 14. april 2010 av Darkannie
Gjest Stapler Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg kommer til å ha med litt sminke som lipgloss/leppestift i vesken min hvis bruden trenger oppfriskning.
mooia Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 hvis dere skal til frisøren sammen og skal være der noen timer, så burde du ta med f.eks bixit kjeks, boller eller noe i den duren + vann til deg og bruden. ellers blir det en del timer mellom frokost og middagen. Ellers må du huske talen din. det er det jeg kommer på i farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå