Gå til innhold

Trenger ny håndstøvsuger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en liten håndstøvsuger / ministøvsuger / brødsmulesuger. Den må ha god batteritid slik at den ikke bare slutter å virke etter få minutter. Noen som har noe å anbefale? Finnes det noen test på noe slikt noe sted? (Har ikke funnet det selv). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på tråden!

Skrevet

*følge med*

Jeg er også på utkikk etter en, men absolutt alle jeg ser er utrolig store, jeg vil ha en liten nett sak som kan stå/henge ved kjøkkenbenken. Jernia hadde en fra Invite før jul, som var kjempefin, men selvfølgelig var den sporløst forsvunnet da jeg skulle kjøpe den etter jul ;)

Skrevet

Jernia har hatt noen fine, "Kurv" og "Kone" fra InVite, men de har visst gått ut.

Ellers har vel f.eks. Black & Decker "vanlige" håndstøvsugere?

Skrevet

Heia,ja det kan jeg.Har kjøpt meg en Eletrolux 12v.Den hvite og sorte.Kan fåes i mange farger men der er volten lavere,så etter mange dritthåndstøvsugere så gikk jeg for den beste og er strålende fornøyd.kosta vel rundt 800 men er verd penga ;-))

Skrevet

Heia,ja det kan jeg.Har kjøpt meg en Eletrolux 12v.Den hvite og sorte.Kan fåes i mange farger men der er volten lavere,så etter mange dritthåndstøvsugere så gikk jeg for den beste og er strålende fornøyd.kosta vel rundt 800 men er verd penga ;-))

Jeg vurderer nå denne fra Electrolux. Kanskje det er den samme? :)http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/stovsuger/handstovsuger/ZB412/electrolux-stovsuger

Skrevet

Ja,det er den.Var blitt billigere men det er jo bra ;-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja,det er den.Var blitt billigere men det er jo bra ;-)

Da var den endelig i hus. Det tok litt tid før Elkjøp her fikk den inn igjen.

Men du, hufsa (eller andre her som har den) - jeg synes det er en irriterende suselyd fra adapteren når jeg setter den inn i stikkontakten - og den skal jo helst stå på lading hele tiden. Er din også sånn eller kan det være noe feil med den her kanskje? Takk for tilbakemelding! :)

Skrevet

Da var den endelig i hus. Det tok litt tid før Elkjøp her fikk den inn igjen.

Men du, hufsa (eller andre her som har den) - jeg synes det er en irriterende suselyd fra adapteren når jeg setter den inn i stikkontakten - og den skal jo helst stå på lading hele tiden. Er din også sånn eller kan det være noe feil med den her kanskje? Takk for tilbakemelding! :)

Heia,nei min hører du overhode ikke.ta å klag,skal jo ikke være sånn.

Skrevet

Heia,nei min hører du overhode ikke.ta å klag,skal jo ikke være sånn.

Vet ikke hva det kom av men da jeg satte den i kontakten igjen dagen etter så var det ingen "pipelyd" (det var bare veldig svakt men jeg la jo merke til det) og jeg har heller ikke hørt det siden. Skal følge med på om det kommer tilbake eller ikke. Veldig fornøyd med selve støvsugeren så langt (det lille jeg har brukt den da). Jeg var litt redd for at den skulle være litt tungt og høylydt (leste et sted at den veier 1,5kg og i en test stod det noe om litt høy lyd) men det synes jeg ikke noen av delene. Hjulene under gjør jo at den er lett å manøvrere uansett og lyden er dempet nok for meg (og jeg er veldig vâr på lyd!). Håper jeg fortsetter å være fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...