Blowers daughter Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 Hei! Jeg skal i selskap i helgen og skal ha på meg en kjole i rosa og orange (korall). Snittet på kjolen er ca slik. Må kjøpe noen sko å bruke til, men aner ikke hvilken farge jeg skal gå for. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Kanskje noe i mørk brun, som mørkt lær med kilehæl hadde passet? Litt vanskelig å forestille seg nøyaktig hvordan kjolen er, men samme farge kan bli litt i meste laget, og svart kan bli litt for hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg tenkte og på brun, tror det kan bli fint til. Hadde en svart BH under kjolen da jeg prøvde den, og svart er definitivt for hardt (amme-bh som stakk litt opp). Jeg får vel bare ta med meg kjolen ut og se hva som finnes i butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 14. april 2010 #4 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg tenkte på beige. Jeg har et par beige sommer-pensko som jeg elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har også vurdert beige, men tenker at de kansje vil gå litt i ett med mine ikke så brune legger, evt en strømpebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 14. april 2010 #6 Del Skrevet 14. april 2010 noe i en litt dus farge tror jeg kan bli fint.. creme farget, lys dus grå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. april 2010 #7 Del Skrevet 14. april 2010 Kjolen høres helt nydelig ut, og du har flere valgmuligheter når det gjelder farge på sko. Noen lekre sandaler i gull eller sølv kan f.eks. bli fint til, eller høyhælte pumps i nude (som er litt mer rosatonet enn beige). Jeg synes faktisk godt at du kan bruke sko i samme farge som kjolen, så lenge resten av tilbehøret har en annen (nøytral) farge. Lys, varm grå er også nydelig sammen med korall/rosa. Lykke til med skokjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 14. april 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 14. april 2010 Takk for mange innspill. Jeg har og tenkt i gull/sølv-baner. Jeg har noen sko i bronse-aktig farge og de var ikke så fine til dessverre. Jeg tror kansje en god gråfarge kan passe fin, evt dus rosabeige. Nå gleder jeg meg til å shoppe, var helt stuck i tankegangen en stund her, så takk for at dere hjalp meg litt på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 14. april 2010 #9 Del Skrevet 14. april 2010 Du blir sikkert veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 14. april 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Da har jeg shoppet sko, og det var ikke enkelt. Utvalget av pensko i butikkene her var helt horribelt dårlig. Det var nesten utelukkende sorte pensko, og av de i brun og lysere toner var det mye kraftige spenner og reimer som ville dresset kjolen veldig ned. Jeg endte opp med et par brune vagabond sko som hadde både reimer og spenner likevel da MEn ikke så ille som det andre som fantes der ute. Det kommer ikke så godt fram av bildet, men de er veldig nette på foten og passet godt til kjolen Endret 14. april 2010 av Blowers daughter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå