Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står opp hver for oss og drar på jobb. Siden jeg kommer først hjem har jeg middagen klar kl 4. Vi spiser, og han takker for maten. Enten drar vi på trening, eller så setter han seg å spiller fifa eller et annet spill. Når jeg spør om han vil komme å sitte litt med meg, så kommer han "snart", og kommer som regel ikke.

Vi legger oss og så er det samme regla igjen.

Jeg prøver å gi han klemmer og kyss i hverdagen, han tar i mot, men gir aldri først.

Skal jeg fortsette å klemme og kysse eller skal jeg "vente" til han savner litt kos igjen??

Har vært sammen i et år og jeg vet at han fortsatt har lyst til å være sammen med meg, men jeg føler vi sklir litt fra hverandre pga dette!

Noen andre som også har en som er litt for glad i data-spill??

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi står opp hver for oss og drar på jobb. Siden jeg kommer først hjem har jeg middagen klar kl 4. Vi spiser, og han takker for maten. Enten drar vi på trening, eller så setter han seg å spiller fifa eller et annet spill. Når jeg spør om han vil komme å sitte litt med meg, så kommer han "snart", og kommer som regel ikke.

Vi legger oss og så er det samme regla igjen.

Jeg prøver å gi han klemmer og kyss i hverdagen, han tar i mot, men gir aldri først.

Skal jeg fortsette å klemme og kysse eller skal jeg "vente" til han savner litt kos igjen??

Har vært sammen i et år og jeg vet at han fortsatt har lyst til å være sammen med meg, men jeg føler vi sklir litt fra hverandre pga dette!

Noen andre som også har en som er litt for glad i data-spill??

Snakk sammen!!! Kommuikasjon er det viktigste i et forhold, og for at det skal fungere! :skravle:

Vet at noen menn er vanskelig å prate med, det er ikke så lett da...

Lykke til :)

Skrevet

Sier som vedkommende over. Snakk sammen. Si hvordan du føler det, at dette gjør at dere sklir fra hverandre. Han kan ikke gjette hvordan du har det, mannfolk gjør veldig sjelden det.

Skrevet

Kjøp deg et sexy kostyme og sett deg over han på kontorstolen :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen der gitt...

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Vi spiser, og han takker for maten.

Hvorfor gjør han det?

Han høres for øvrig kjedelig ut ZZzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...