Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Finnes det øye-solkrem?

Helst en sunblock, da jeg ikke vil utsette dette området for rynkefremkallende stråler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette har jeg lurt på, også! Utrooolig merkelig at "alle" dagkremer har solfaktor, men at det er så lite vanlig at øyekremer har solfaktor. Jeg tenker at om man trenger det i anskitet, så trenger man det på øyne, også. Går jo ikke konstant med solbriller, selv om jeg prøver det når jeg er ute.

Clarins har en solkrem for øyne med solfaktor 30. Jeg har brukt ansiktskremen i samme serie, og var veldig fornøyd, men synes at solfaktor 30 faktisk er for lite til huden rundt øynene. Vil helst ha solfaktor 50.

Jeg følger spent med på om det kommer andre tips her! :)

Endret av datajente
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva heter den til Clarins SPF30? Ja, jeg vil også helst ha SPF50, men 30 er bedre enn ingenting!

Skal sjekke litt rundt på nettet nå:)

Skrevet

Ja, gjør det, og oppdater her dersom du finner noe, er du snill! Jeg tror jeg skal ta meg en runde på nett i kveld og lete, jeg også.

Dette er øyekremen til Clarins med SPF 30. Den heter Sun Wrinkle Control Eye Contour Care Ultra Protection SPF 30.

Skrevet

Jeg fant en fin stift for sensible hudområder fra Vichy med SPF 50, så jeg kjøpte den, jeg! Spent på å prøve den. Har troa! :)

Skrevet

Solfaktor 30 er strengt tatt sunblock, de over er ikke spesielt mer effektive.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Solfaktor 30 er strengt tatt sunblock, de over er ikke spesielt mer effektive.

SPF 30 betyr at man kan være i solen 30 ganger lengre uten å bli brent.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kjøpt Clarins sin med SPF30. Kostet bare 135 på feelunique :)

Så på 'God morgen norge' nå, og en dame der var 60 år og uten en rynke! Sånn skal jeg bli :D

Skrevet

Nå har jeg kjøpt Clarins sin med SPF30. Kostet bare 135 på feelunique :)

Så på 'God morgen norge' nå, og en dame der var 60 år og uten en rynke! Sånn skal jeg bli :D

Kult! :) Tror jammen jeg skal bestille en sånn, også, jeg.

Skrevet

Solfaktor 30 er strengt tatt sunblock, de over 30 er ikke spesielt mer effektive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...