m_h Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Jeg vil kjøpe meg en foundation på strawberrynet.com men vet ikke hvilken,har dere noen tips til en god foundation som ikke er for dyr? Er veldig lys i huden,så jeg trenger en veldig lys foundation.. Jeg lurer også på om jeg kan betale med faktura,og om pakken kommer rett i postenkassen,eller om jeg må hente den på posten?
m_h Skrevet 15. september 2003 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2003 Jeg har fune meg en foundation og en concealer som jeg tror jeg vil ha,de heter clinique superfit makeup(foundation),cliniqe concealing stick. Men det jeg lurer på er:Som jeg skriver i innlegget mitt ovenfor,så har jeg veldig lys hud,og trenger derfor veldig lys foundation,er det neutral som er den lyseste? Og dere med veldig lys hud der ute som har prøvd den,er den lys nok?
Elze Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 Du må betale med kredittkort, pakken må hentes på postkontoret fordi den sendes rekommandert. Ang. fargen - jeg ville gått i et parfymeri og funnet riktig farge før jeg bestilte. Strawberrynet har ikke alltid alle farger av sminke, så det er ikke sikkert den lyseste fargen de har, er den lyseste som finnes. Sjekk ut Clinique sine sider så ser du at de har mange flere farger enn de som finnes på Strawberrynet http://www.clinique.co.uk/en/products/mult...=2&startIndex=5
Elze Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Du må betale med kredittkort, pakken må hentes på postkontoret fordi den sendes rekommandert. Ang. fargen - jeg ville gått i et parfymeri og funnet riktig farge før jeg bestilte. Strawberrynet har ikke alltid alle farger av sminke, så det er ikke sikkert den lyseste fargen de har, er den lyseste som finnes. Sjekk ut Clinique sine sider så ser du at de har mange flere farger enn de som finnes på Strawberrynet http://www.clinique.co.uk/en/products/mult...=2&startIndex=5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå