Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 hvis kjæresten din flere ganger lover å ringe for eksempel neste dag, men ikke gjør det, hva gjør dere? dette gjentar seg skal man ikke holde det man lover?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jo, man holder det man lover om man bryr seg om en annen person. Det har gjør jeg altid så godt som mulig iallefall. Mulig denne personen ikke er glad i deg, eller har utrolige problemer med seg selv.. men det er ditt liv, og du fortjener å bli hørt. Men for all del, lev halveis lykkelig, bare ikke la døren slå deg i hode på veien ut.
Gjest anonym Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Mulig denne personen ikke er glad i deg, eller har utrolige problemer med seg selv.. Ta bort mulig forrerst-så signerer jeg på den her. Han bryr seg ikke egentlig. Eller så har han så mye rot i livet sitt at du må ikke regne med at han gjør noe av det han har sakt.
Glynis Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Bestem deg for om problemet er at han ikke ringer eller at han ikke ringer når han sier han skal. Hvis det er det siste tar du det opp med han og sier at han rett og slett må slutte å si at han skal ringe hvis han ikke skal det, uten å gjøre noen større sak ut av det.
Jade Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 La være å ringe han, og vent og se hvor lang tid det tar før dere snakkes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 La være å ringe han, og vent og se hvor lang tid det tar før dere snakkes. Jeg er ikke TS men x var som kjæresten til ts. Han ringte aldri selv om han lovte (avstandsforhold) og når jeg lot være å ta kontakt gikk det 10 dager. Han ble aldri bedre uansett hvor mye han lovte, jeg er SÅ glad jeg er kvitt den idioten.
Jinta Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 hvis han brydde seg veldig og virkelig elsket deg hadde han ringt når han sa han skulle eller unnskyldt seg hvis han ikke fikk det til akkurat det tidspunktet. Skjønner at det kan være "slitsomt" å snakke flere timer hver dag når man bor fra hverandre (har selv vært i den situasjonen)og det kan til slutt faktsik begynne å føles som et press og et ork selv om man er glad i personen. Men man kan avtale å ringes annenhver dag eller hver tredje dag så rekker man å savne hverandre, det kan faktisk styrke et forhold litt det altså.
Jade Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Det er sikkert ikke slik i TS sitt tilfelle. Men vi ser jo i flere av trådene her inne, at enkelte synes det er en selvfølge at man skal snakke i telefonen hver bidige dag når man ikke er sammen...
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Jeg ville vært glad jeg slapp maset Det er sikkert ikke slik i TS sitt tilfelle. Men vi ser jo i flere av trådene her inne, at enkelte synes det er en selvfølge at man skal snakke i telefonen hver bidige dag når man ikke er sammen... Jeg setter utrolig pris på alenetid, så jeg hadde bare og kost meg aleine!
Piper Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Han har ikke respekt for deg, og tar kontakt når det passer. det er ikke en person jeg ville delt livet med. Og unnskyldninger om at han har mye å gjøre, jobber mye ol er veldig ofte brukt men det er ingenting som unnskylder at man ikke holder det man har lovet. Om man da ikke har havnet ut for en ulykke,men siden det tydleigvis ikke er første gangen det hender går jeg for at du er ikke viktig nok for han og han respekterer deg ikke.
thirteen Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Han har ikke respekt for deg, og tar kontakt når det passer. det er ikke en person jeg ville delt livet med. Og unnskyldninger om at han har mye å gjøre, jobber mye ol er veldig ofte brukt men det er ingenting som unnskylder at man ikke holder det man har lovet. Om man da ikke har havnet ut for en ulykke,men siden det tydleigvis ikke er første gangen det hender går jeg for at du er ikke viktig nok for han og han respekterer deg ikke. Enig i denne
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 La være å ringe han, og vent og se hvor lang tid det tar før dere snakkes. Husker jeg prøvde denne taktikken en gang. Og han tok kontakt etter noen dager...men så skar det seg igjen. Ikke sikkert man får noe klarere svar. Bare enda mer uthaling. Men det kommer jo selvsagt an på hva som skjer og blir sagt.
-milla j- Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 Har vært borti etpar sånne. Det endte med at jeg lot være å ta kontakt og det rant ut i sanden, det var til slutt bare jeg som viste interesse og det er ikke noen vits med enveis-forhold! What he/she said: Vent og se om han kommer til deg!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. mai 2010 #18 Skrevet 3. mai 2010 Bruker han setningen " jeg lover å ringe i morgen"? Eller sier han bare "jamen da ringer jeg deg i morgen, kjære"? I siste tilfelle tror jeg kanskje bare han ikke legger like mye i ordet som deg. Men jeg hadde klikka om min kjære lova meg noe og ikke holdt det, gang på gang. (Å glemme en gang i blandt er ikke noe stress, det gjør alle, inkludert meg selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå