Gjest green tea Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 jeg skal snart ha sykel ryt på folke høgskolen noe jeg ikke vil for de at jeg ikke har noe tro på at jeg vil klarer det for de jeg har laft energi nivå. så er det ikke noe vits reise hjem grunn av at foreldrene mine har reist til Syden da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hva tenker du du skal gjøre, da? Eller er det det du trenger råd om?
Gjest green tea Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Hva tenker du du skal gjøre, da? Eller er det det du trenger råd om? jeg er blank
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Hvorfor ikke prøve? Ta det som en utfordring?
AngeliqueW Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Hvor langt skal dere sykle, da? Du får vel lov til å ta det i ditt tempo, med innlagte pauser? Sykling er jo veldig fin trening. Du kan jo ikke la være å prøve fordi "de" (skolen?) ikke har tro på at du klarer det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Du kan jo ikke la være å prøve fordi "de" (skolen?) ikke har tro på at du klarer det? Jeg forsto det slik at det var GT selv som ikke hadde tro på at hun ville klare det. Men er det frivillig oppmøte på sykkelryttet da GT , de kan vel ikke tvinge folk som ikke vil? :klø: Og får du ikke fravær om du reiser hjem? Jeg trodde ærlig talt at man skulle få velge slikt selv på foølkehøgskole jeg, å bli tvunget til å være med på sportsarrangementer er ikke noe skoler burde gjøre. Uansett hvilket trinn man går på.
AngeliqueW Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Jeg forsto det slik at det var GT selv som ikke hadde tro på at hun ville klare det. Det har du helt rett i, det ser jeg nå. Jeg er en av dem som sliter litt med GT´s innlegg, selv om det i dette tilfellet var jeg som leste feil. Sry. Litt lett mosjon kan gjøre underverker for energinivået, men jeg er enig i at ingen skal tvinges til å gjennomføre fysiske aktiviteter. Jeg regner med at sykkelturen er lagt opp slik at alle skal ha mulighet til å klare det, jeg ser ikke for meg at folkehøyskolen er stedet for topptrent idrettsungdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå