idaida Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Fant denne siden på facebook av alle steder, et ganske kult konsept! Vanitystore, en helt ny nettside med masse sminke og hudpleie produkter! De har også et eget Online Magasin med trender, og råd og tips på sminke og hudpleieprodukter! :rødme: noen som forresten har erfaring med Dermalogica produkter for svært sensetiv hud? Hvilken dagkrem jeg bør velge når jeg flasser lett i ansiktet Konstaaaant!?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jaja, nå lønner det seg ikke å kjøpe kosmetikk og sånt på norske nettsider da, du sparer MYE på å handle fra utenlandske butikker. Med frakt koster produkter fra norske nettbutikker ca det samme de koster i vanlige butikker, så hvis man ikke bor langt uti gokk og kun handler på nett for å få tilgang på ting den lokale Spar-butikken ikke selger, kan man like gjerne gå rett i et parfymeri/hudpleie-salong å kjøpe produktene der, hvis man vil bruke latterlig mye mer på dem enn å kjøpe dem fra UK/US da....
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 det er sant at det er penger å spare på å handle i annen valutta! haha, men jeg er av typen: Suuuper impulsiv-må-ha-det-her-og-nå typen, så jeg liker best å handle på sider hvor jeg kan velge det jeg vil ha og så få det i posten 2-3 dager senere (avhengig av hvor man bor så klart) Men jeg syntes ikke prisene på Vanitystore er så gærnt! Kjøpte endel smashbox produkter her om dagen og redken produkter, nok til gratis frakt! Gleder meg til jeg får pakke!!! Men det er viktig å være klar over at alt som sprayer (parfyme, hårspray etc) shippes ikke lengre ut av UK og sånn! jeg har drivi og shoppa masse og det ble myyye styr med det, og det tok enda lengre tid.
Aryia Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Men det er viktig å være klar over at alt som sprayer (parfyme, hårspray etc) shippes ikke lengre ut av UK og sånn! jeg har drivi og shoppa masse og det ble myyye styr med det, og det tok enda lengre tid. Det gjelder ikke alle typene. Har handlet hårspray blant annet fra UK, uten problem
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Det gjelder ikke alle typene. Har handlet hårspray blant annet fra UK, uten problem Nei det er sant, bare aerosol produkter!
Honesty Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Hvis norske nettbutikker skal være noe reelt alternativ til å handle fra utlandet, bør de ha et vareutvalg som fenger, og gjerne noe spesielt som bare den spesielle butikken fører. På meg synes det som om "alle" de nyere norske nettbutikkene fører Glominerals, Smashbox osv, og da er det ikke noe som gjør butikken spesiell og får den til å skille seg ut fra mengden. Gratis eller billig frakt er også en positiv faktor. Av norske nettbutikker, liker jeg forresten makeupmekka.no.
Gjest Raptuza Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 du får barry m -sminken til halve prisen på deiras eigen nettside...
fredrikke1 Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Det var en kjempe fin nettside, den ser jo nesten utenlandsk ut så utrolig kult at den faktisk er norsk. Synes prisene så bra ut og er spent på å se om frakt og slikt holder mål. Synes de nrske sidene er litt masete og uoversiktlige, så dette var positivt.
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Det var en kjempe fin nettside, den ser jo nesten utenlandsk ut så utrolig kult at den faktisk er norsk. Synes prisene så bra ut og er spent på å se om frakt og slikt holder mål. Synes de nrske sidene er litt masete og uoversiktlige, så dette var positivt. Helt enig!!! Den ser faktisk utenlandsk ut! Også er det innmari kult at de har det magasinet med informasjon om produkter og trender og sånn!
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Fin side ja, men ugh så stive priser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Er det bare meg som synes det skurrer med et par av innleggene her? Både første innlegg og et par til er lett gjennomskuelige.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Er det bare meg som synes det skurrer med et par av innleggene her? Både første innlegg og et par til er lett gjennomskuelige. Samme her.. Høres rimelig reklameaktig ut dialogen mellom "to" stk her, haha.
idaida Skrevet 15. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2010 Samme her.. Høres rimelig reklameaktig ut dialogen mellom "to" stk her, haha. HAHA Den der var bra!!! Hvis du skal prøve å få i gang en dritt-slengings dialog her, burde du hvertfall ha vett nok til å ikke bruke samme bruker på alle dine tre innlegg da... Ser jo på alle de tre siste at det er samme person (ser at det er likt med antall inlegg skrevet og når du ble registrert)
Air Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 HAHA Den der var bra!!! Hvis du skal prøve å få i gang en dritt-slengings dialog her, burde du hvertfall ha vett nok til å ikke bruke samme bruker på alle dine tre innlegg da... Ser jo på alle de tre siste at det er samme person (ser at det er likt med antall inlegg skrevet og når du ble registrert) Anonym Bruker er ikke én bruker, det er en løsning som gjør at hvis en bruker vil være anonym så kan de hake av "Post som anonym" også kommer det navnet som nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå