Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser flere på facebook skriver mye rart som foreks. på stolen, på kjøkkenbordet osv. Noen som vet hva det går i? he he er det en lek eller noe?...

Endret av linky
Videoannonse
Annonse
Gjest Minimi
Skrevet

Lurer veldig selv. På bordet, i trappa, i bilen. Ikke veldig lenge siden folk skreiv farge på bh'n, så må vel være noe sånt noe. Håper noen vet :) Blir så grusomt nysgjerrig :fnise:

Skrevet

Klart man blir nyskjerrig ja :fnise:

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg vet... Det er hvor du setter veska fra deg. :)

Skrevet (endret)

:skratte:

Jeg har også lurt.

Endret av trulta_
Skrevet

Da vet jeg det, he he :)

Hvem er det som starter noe slikt da og hvordan vet folk hva det går i?

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det starter, det er sikkert en lur person som tenker det ut, og så sender det til alle på sin liste og sånn går det..

Jeg fikk den tilsendt til innboksen min på Facebook av en venninne.

Skrevet (endret)

Ok, takk for svar:) Slipper jeg å lure mer :fnise:

Endret av linky
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir folk alltid med på alt sånt idiotisk fjas på facebook? Det fins jo ikke morsomt, og fører kun til at veggen spammes ned av tull?

Skrevet

Hvorfor blir folk alltid med på alt sånt idiotisk fjas på facebook? Det fins jo ikke morsomt, og fører kun til at veggen spammes ned av tull?

Det lurer jeg også på. Jeg visste ikke hva dette på bordet, i stua-greiene var. Men det er jo totalt uinteressant hvor folk setter fra seg veska? :klø: I hvert fall når de ikke engang forteller at det er det det dreier seg om.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har sett noe lignende på min feed, at mange skriver tilsynelatende tilfeldige tall, 29, 56, 12 osv og så bytter de ut litt etterhvert. Noen som vet hva det er?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hvem er det som starter noe slikt da og hvordan vet folk hva det går i?

Vanligvis ein eller annen idiot med for mye fritid og bare facebook venner.

Gjest Invicta
Skrevet

Det lurer jeg også på. Jeg visste ikke hva dette på bordet, i stua-greiene var. Men det er jo totalt uinteressant hvor folk setter fra seg veska? :klø: I hvert fall når de ikke engang forteller at det er det det dreier seg om.

Jeg tror poenget er at gutta skal tro vi mener noe annet... Hvis du skjønner :sengekos:

Er forøvrig lite interessert i å skrive sånt på statusen min. Det får de yngre jentene ta seg av ;)

Skrevet

Jeg tror poenget er at gutta skal tro vi mener noe annet... Hvis du skjønner :sengekos:

Ja, ja. Folk får nå gjøre som de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...